Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Gottlund-valokuvakilpailu

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana JiiKooKoo, 23 Huhtikuu 2025.

Kokonainen viikko vielä aikaa!

Gottlund.png

1. Pan

Pan Well-Known Member

2 619
    1 327
    113
    Kun olen vuosien saatossa osallistunut FIAP hyväksyttyihin näyttelyihin yli 50 kertaa ja niissä on kuvia hyväksytty liki 300 kertaa, niin enpä juuri lisää julkisuutta kuvilleni kaipaiile. En näillä elinvuosilla. Rahapalkinnoista saattaisin olla kiinnostunut, ehkä. Noihin FIAP näyttelyihinkin osallistumisen olen lo opettanut

2. Voittajalle siis ilmaiset näyttelytilat ensi kesänä.

[​IMG]02 by J. QSKI, on Flickr

[​IMG]01 by J. QSKI, on Flickr

3. FIAP ei sano mulle mitään. FIFA on tuttu sekä FIA ja FIS. Ja FIP tietysti.

saloma-3 tykkää tästä.
  4. Eli paikka on Galleria Kuninkaankartano Juvalla.

5. Viime kesänä noin 1100. Minusta ihan ok. Ulkopaikkakuntalaisia varmaan suurin osin.

6. Pan

Pan Well-Known Member

2 619
    1 327
    113
    Näin on, kriteerit löytyvät mm. Näin haet FIAP-arvonimeä – Suomen Kameraseurojen Liitto ry. Itse lopetin EFIAPiin, se taso riitti mulle. Eikä osallistuminen ole ilmaista.

7. Finalistien näyttely auki ti-la klo 11-17. Osoite Huttulantie 1, 51900 Juva. Museokortti käy.

Ja tässä voittajat. Vas. -> oik. Rune Snellman (1.), Jerry Ketola (2.) ja Taina Koistinen (3).

GKK-2025.jpg

8. Pitäisi kysyä varmaan tuomarilta. Silla Simone

9. Juvan Kamerakerho järjestää toista kertaa Gottlund-valokuvakilpailun ja siihen liittyvän kesänäyttelyn Juvalla Galleria Kuninkaankartanossa (Partalan museoalue). Kilpailu toteutetaan yhteistyössä perinteisen Gottlund-runokilpailun kanssa. Sama vuositeema toimii runoille sekä kuville ja kokoaa yleisöjä taiteidenvälisesti.

Gottlund-valokuvakilpailu – Galleria Kuninkaankartano

10. Pieni muistutus...

Gottlund valokuvakilpailu 2026 - juliste.png