Vs: Mulle ei kannata vittuilla! Kyllä aika lujaa karkuun juoksisin! On mukava kuva kieltämättä ja keskisommitelma skulaa!
Vs: Mulle ei kannata vittuilla! Herätti aika hyvät naurun hymähdykset =] Hyvä kuva, jonka nimi antoi odottaa jotain muuta. Tykkään kanssa sommittelusta ja mustavalkoisuus tekee hyvää tässä kuvassa. Minkäs ikäinen hän on?
Vs: Mulle ei kannata vittuilla! Nimi voisi olla oikeutetumpi, jos kuvasta rajaisi tyhjän lattian pois. Poikki heti sormien edestä. Toimiipa se kyllä näinkin.
Vs: Mulle ei kannata vittuilla! Nämä "lattian"/lapsentasosta kuvat ipana kuvat on mukavan erilaisia kuin mummon ottamat kuvat n. 1,6m korkeudesta lintuperspektiivistä. Rajaisin hieman sormien alapuolelta, just pään yläpuolelta ja sivuista niin että tulisi melkein neliö "etu"lattiaa tulee melkein pakolla tässä kuvakulmassa, mutta saksilla siitä selviää... Toisaalta kuvan rajaaminen on "vähän maku asia"... edit: rajaus ajatuksia lisätty/tarkennettu
Vs: Mulle ei kannata vittuilla! Ehkä tuo rajaus tehostaisi ja hieman tiivistäisi kuvaa. Tosin itse pidän tuosta lattian kiillosta, kun se on niin epäterävä. T Jukka EDIT: kohta 6 kk. T Jukka
Vs: Mulle ei kannata vittuilla! Lattian kiilto näyttää hyvältä, vaikka tuskin kuva siitä huononisi jos sitä alhaalta vähän rajattaisiin. Jos tämä on digillä otettu, niin täytyy sanoa mustavalkoisuus sopii kuvaan aika hyvin.
Vs: Mulle ei kannata vittuilla! Tämä on otettu rollikalla aukolla 2.8 ja 1/30 s. Filminä hp5+ valotettu 1600 mukaan. Kehitetty Hc110. T Jukka Edit: Kyllähän tuota hieman voisi kai rajata, jää sitä lattiaa siltikin. T Jukka