Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

golf.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana stunba, 16 Kesäkuu 2005.

1. En golfia valokuvaukselliseksi lajiksi oikein ole ajatellut, ja mielestäni saaliskin on sen mukainen. 008 osui silmääni toisista erkaantuvana, mutta vähän nurinkurinen olo tulee kun pallo on matalampana kuin maila. Ja olisi sen horisontin mielellään suorana nähnyt.

Yritys näkyy, siitä papukaijamerkki, mutta ei mielestäni mitään erikoista kuvaa joukosta löytynyt.

2. amn-

amn-

86
    0
    0
    Mun mielestä näissä on vähän ongelmana tuo lattea valo...
    Paras näistä, tai ehkä "informatiivisin" kuva oli minulle tuo 005, siinä näkee vähän golfkentän ympäristöä ja pelaaja suunnittelee selvästi seuraavaa lyöntiään (ellei ole jo lyönyt). Mutta joo, mitäpä sitä turhia analysoimaan, ei oikein kolahda mikään kuva erityisesti.

Kokeiles mennä kentälle ilta tai aamuauringon aikaan ja kokeile jotain jännempää kuvakulmaa, vaikkapa maantasosta laajakulman kanssa kuvaamaan swingiä tjsp. =)

Mutta nämä nyt ovat vain mun mielipiteitä ;)

3. Minusta tuolla oli muutamia oikein mukavia otoksi. Panoraama tuntui soveltuvan. Varmaan aika hankala laji kuvata.

Toisaalta. Olen kerran elämässäni ollut kuvaamassa naisvoimistelua ja kuvat meni ainakin kahteen lehteen sekä Voimisteluliitolle, joka niitä varmaan jakaa eteenpäin.

4. Iso-E

Iso-E

4
    0
    0
    Mun mielestä toi kuva 13 oli kuin suoraan golflehden opetussivuilta. Se erottu plussamerkkisenä noista muista kuvista.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Wow, tervetuloa foorumille :)

Pitäisi kai tsiikata noi kuvatkin kun kirjoitin tänne. :)