Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

She

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana LateJ, 4 Huhtikuu 2014.

1. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 18 Maaliskuu 2019
  2. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    Vs: She

Upea kuva.

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Great!

4. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Uujea!

5. Vs: She

Kaikki kohdallaan.

6. Vs: She

Onko se aina hienoa, kun kuvassa on kaunis nainen mahdollisimman vähissä vaatteissa? Minua häiritsee useampi asia tuossa kuvassa, eniten ehkä se, että paita piirtyy erittäin tarkkana, kun taas kasvot ovat kuin hätäisesti muovista kyhätyt. Mikä tuossa kuvassa on tärkeää, tuo paita ja sen kuviot vai?

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Olen vähän samaa mieltä kuvasta kuin Kunkku.
    Tosin en niinkään teknisten asioiden kantilta vaan siltä, että mikä tämän kuvan tarkoitus on?
    - saada kaunis tyttö näyttämään kauniilta?
    - luoda jollainkenkin illuusio jostain, koska tyttö katsoo maahan eikä silmiä näy?
    - joku muu?

On hyvä, jos kuva herättää kysymyksiä, mutta nuo äskeiset kysymykseni ovat 'keksimällä keksittyjä', kuva itsessään ei niitä minulle synnytä. Jos kuva olisi jossain muiden kuvien joukossa, en kiinnittäisi siihen mitään huomiota.
    T Jukka

8. Vs: She

Kauneus on katsojan silmässä.
    Perustelen omaa positiivista palautetta vaikken ole lähelläkään täällä kommentoivien osaajien tasoa. Taviksen silmään iskee ensimmäiseksi se, ettei kuva tyrkytä tyttöä kuten vastaavissa kuvissa usein tehdään. Toinen juttu on kohteen jemmaaminen taustaan tai erottaminen taustasta erittäin pehmeästi. Kolmas ja kovin juttu mielestäni on valon käyttö. Valon riittävyys, riittämättömyys ja pehmeys. Valotermein ilmaistuna olen noin valovuoden päässä tuosta valonkäytön osaamisesta joten arvostan toisen kuvaajan osaamista.

Pysyn mielipiteessäni, että tuo näyttää minun silmään hyvältä.

9. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Mä oon aina ajatellut, että yhden lampun eroottisten kuvien tärkein funktio on, että setämiehet näkee nuorten mimmien riisuvan vai olenks mä ihan väärässä? ;)

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Valon käyttö on varsin hallittua ja tarkoitettua, kuinkas muutenkaan.  Tuosta "pehmeä upotus taustaan" en nyt kyllä oikein sanoisi mitään, makuasia. Itse en oikein tykkää noista häipyvistä ruumiinosista.

Olkavarsi on jotenkin saatu näyttämään venttiilikumilta, johon on tungettu herneitä;  vatsan sivulla on omituinen möykky, joka tarkemmin katsoen taitaa koostua sormista...  :)

Laten tavanomaista tasoa ei nyt olla lähelläkään, imho.

11. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

On.

12. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kannattaa ainakin yrittää puhua kuvistakin :)
    Tulee parempi omatunto.
    T Jukka

13. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Vastasin kun kerran kysyttiin. Omallatunnolla ei ole mitään mikä sitä rasittaa. Ja kuvistahan tässä nimenomaan puhuttiin.

14. Vs: She

Jaa-a paha sanoa, setämiehen vastausta siis odotan. Voi toki muutkin kyseisen  genren edustajat vapaasti vastata.

15. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Jos aletaan miettimään kuvien merkittävyyttä ja muita korkeampia merkityksiä niin kuinkahan monta kuvaa täällä olisi kannattanut julkaista, hyvin harvalla kuvalla on mitään suurempaa tarkoitusta. Mun mielestä tämä on hyvä kuva lajissaan, parempiakin kuvaajalta on tullut, mutta ei se mitenkään tätä huononna.

16. Vs: She

Ei setämiehet pysty/osaa ottaa/luoda tämmöstä kuvaa. Ihailen Laten tyylissä sitä että ihminen on pääosassa eikä esim. seksi/erotiikka. Ja myös ilmaisua on sopivasti, usein itse kuvattava tekee sen itse (luulen).

17. Vs: She

Pidän tässä kuvassa sommittelusta ja valosta, jotenkin herkkä ja kaunis.