Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Järkevin kameralaukku pienelle järjestelmälle

Keskustelu osiossa 'Muut kameravarusteet' , aloittajana Tomsku, 14 Elokuu 2020.

1. Tomsku

Tomsku Member

259
    7
    18
    Mikähän olisi järkevin olkalaukku, selkäreppu, vyölaukku, panosvyöjäljitelmä tai minkä ikinä muotoinen kantolaite, mihin saisi säilytystä ja mukana kuljetusta varten kätevästi pienen järjestelmän kamppeet sopimaan?

Jotakin sellaista siis, mikä haukkaisi yhden tai kaksi Fujin runkoa ja kahdesta neljään Fujin primea + jonkun muistikortin ja jonkun akun sekä akkulaturin. Ja mitä olisi vielä mukava kanniskella kaupunkien kaduilla tai rämeköissä rämpiessä. Eli jonkun verran saisi kestää iskuja ja säätä.

Tähän asti asialla ei ole tarvinnut vaivata päätä valtavan Lowepron repun kanssa mihin upposi Canonin iso ja painava peilijärjestelmä akkukahvoineen, salamineen ja painavine L-laseineen päivineen. Mutta sitä ei ollut mukava kanniskella mukanaan vaikka se asiansa ajoikin.

2. rarehanu

rarehanu Active Member

510
    125
    43
  3. Tomsku

Tomsku Member

259
    7
    18
    Voi pukea myös olalle jos haluaa olla rento. Mut epäilen mahtuuko kaikki rompe kuitenkaan..

4. TKa

TKa Well-Known Member

2 978
    238
    63
    Billinghamilla olen saanut hyviä kuvia.

5. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113
    Hama oli mulla Oly-kuun käytössä.

6. Tomsku

Tomsku Member

259
    7
    18
    Billinghamit vaikutti hyviltä. Törmäsin myös Peak Designin slingeihin - luulen, että 3 litran versioonkin mahtuisi yksi runko ja kolme linssiä.

7. Tomsku

Tomsku Member

259
    7
    18
    Toi on ihan totta. Harmi ettei lähi-Verkkiksessä ole kuin tuo 6L hypisteltävissä, olisi ollut kiva nähdä ne kummatkin livenä.. Youtube-videoiden perusteella vaikuttavat ulkoisesti lähes samankokoisilta, mutta 6L aukeaa leveämmin. Monessa videossa vaikutti, että 3L kanssa tarvitaan aina kaksi kättä että kameran saa laukusta ulos tai laukkuun..