Myytävä tuote: Nikon D810 kinokoon digijärkkäri Hinta: 890 EUR Paikkakunta: Helsinki Tuotteen kuvaus: Digitaalinen järjestelmäkamera kinokoon kennolla. FF-bajonetti. Tuotteen kunto: Kameran kunto on hyvä, pikku kauneusvirheitä lukuun ottamatta (paristokannen päällä oleva skinipalanen turposi ja irtosi, mutta sillä ei muutenkaan ole mitään virkaa). Ei ole kolhittu, eikä uitettu. Sulkimen lukema on n. 59 000 eli vielä pitäisi olla vuosia jäljellä. Toimitusehdot: Postitus tai nouto Eirasta sopimuksen mukaan. Yhteydenottotavat: yksityisviesti Tässä linkki Nikonin sivuille kyseisestä mallista. D810 järjestelmäkamera - laaja ISO-alue | Nikon
Tässä on hyvä työkalu tai harrastekamera, joka toimii tilanteessa kuin tilanteessa. Sanoisin, että tämä on ehkä paras peilikamera, mitä Nikon (tai mikään muu valmistaja) on markkinoille saattanut.
Toi "ehkä" on mainio. Kuten Carlsberg: "Propably the best beer in the world". On mun ykkösrunko ja Heineken on kyl parempaa pilsuista.
Tämä on eittämättä paras runko, mitä minulla on ollut. Minulla on muitakin Nikonin runkoja, mutta tätä käytin duunikeikoilla.
Niin on. Mielestäni kuvaaminen on myös joutuisampaa näiden kanssa kuin peilittömien kanssa. Sen vuoksi pitäydyn vielä vastaisuudessakin peilikameroissa.