Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

MYYTY Gitzo GT2541L jalusta

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Pygmi, 8 Maaliskuu 2022.

Tags:
  1. Pygmi

    Pygmi Member

    87
    0
    6
    Myytävä tuote: Gitzo GT2541L jalusta
    Hinta: 170 EUR
    Paikkakunta: Espoo
    Tuotteen kuvaus: Gitzo GT2541L hiilikuitu jalusta. Pelkkä jalusta ilman päätä. Tässä ei ole keskiputkea, eli vastaa enemmänkin systematic malleja. Metalliosien kulmissa selvää kulumaa (kosmeettista), kaikki hiilikuituosat ja lukitukset täysin kunnossa ja ehjiä.
    EDIT 14.1.23: Vesivaaka irronnut. Jotenkin en ole itse noteerannut. Yksi kuva lisätty ja kuvausta täsmennetty. Uudessa kuvassa näkyy suurin kosmeetinen vaurio, joka on itse asiassa tuossa flat top platessa.
    Flat top plate 75mm (eli Gitzo 2/3 series tarvikkeet yhteensopivia).
    Tuotteen kunto: Teknisesti hyvä, merkittäviä käytön jälkiä ja kulumaa.
    Toimitusehdot: Nouto Espoosta
    Yhteydenottotavat: yv

    [​IMG]
    20220308_8122710.jpg 20220308_8122711.jpg

    gitzo3.jpg
     
    Viimeksi muokattu: 14 Tammikuu 2023
  2. Pygmi

    Pygmi Member

    87
    0
    6
    Up - hinta laskettu

    EDIT 14.1.23: Vesivaaka irronnut. Jotenkin en ole itse noteerannut. Yksi kuva lisätty ja kuvausta täsmennetty.
     
    Viimeksi muokattu: 14 Tammikuu 2023
  3. AKW

    AKW

    5
    0
    1
    Terve, vieläkö jalusta on myytävänä? Mikähän sen max korkeus on? Voit vastata halutessasi myös tekstarilla/WhatsAppilla 0400 604025, yst. terv. Arto W.
     
  4. Pygmi

    Pygmi Member

    87
    0
    6
    Sori, ei ole tullut käytyä täällä vähään aikaan. On edelleen myynnissä. Top plate nousee about 144 cm korkeuteen jalat levitettynä ekaan lukitusasentoon. Tällä hetkellä siinä olevan matalan kuulapään kanssa kameran etsin tulee sitten johonkin 160...165cm korkeuteen.
     
  5. Pygmi

    Pygmi Member

    87
    0
    6
    Up - vielä odottaa uutta kotia.