Jep; - 70-luvulla Gibsonin näyttelyä Tukholmassa stiikaamassa ... - 80-luvulla ostin GIBSONIN Syntax-kirjan Akateemisesta ... - 2000-luvulla tapasin henkilökohtaisesti Valokuvataiteen museossa ... .. PUUTTUU ENÄÄ GIBSON-LEICA JUU .... Ralph Gibson Boutique - Ralph Gibson Signature Leica MP T. MAD
Vs: Gibson-Leica juu ... Juupa Juu, Gibsonin leica ( taas noita Solmsin taikatemppuja), Gibsonilla on MUN LEICA !, Sen studiossa on taideteos johon on upotettu mun Mustan Leica MP:n pellit, tekijä: tunnettu leicafotari ja taiteen moniottelija Ismo Kajander ! (tarina on täällä laukussa kerrottu jo pariin kertaan joten antaa se olla... ja sitäpaitsi: tanja kostenius sai patricia Seppälän stipendin yhtä uutta projektia varten, ja sen haluaa tehdä minulta hankkimallaan Leica MP-2 rapidwinder + Voigt Nokton 35mm:1,2 yhdistelmällä! jee ...
Vs: Gibson-Leica juu ... Niin minustakin! Vittu toi leicahieronta on ihan perseestä, onneksi meni toi teemun vanha M3 doublestrokekin lihoiksi, pääsee tosissaan hieroo vanhoja nikoneita ja tota hasbulatorpaskaa...
Vs: Gibson-Leica juu ... Oh hoh, olipa tylysti laitettu, mutta eipä tuo teemupoikakaan oikein korrekti ooo...
Vs: Gibson-Leica juu ... jop, itsesatiiriksi tää oli kai lähinnä tarkoitettu ... jos ei sellaisena halua nähdä ... eli tavallaan irrallisten asioiden mahdollisiksi väärinymmärrettäviksi yhdessä esitettynä ... ... ....t. mad
Vs: Gibson-Leica juu ... kyllä mä halusin nähdä ja halusin sanoa. mutta vakavasti ottaen nyt pitää pistää pieni puoltoääni dikille, varsinkin kun filmipuolella ollaan. digi toi valokuvauksen pariin raikkaan tuulahduksen kun valokuvaajat eivät enää olleetkaan pelkästään isomahaisia vanhoja äijiä jotka höpisivät jotain ihan käsittämättöntä roskaa .. pekka sanoi 70 luvulla sitä ja tätä.. ja kun me ismon kanssa oltiin jah jah.. minä kysyin helmutilta ja patricialta niin ja näin.
Vs: Gibson-Leica juu ... Vittu, sä oot täysin oikeassa, ja se sielu on jo valmiiksi leicataivaassa... taidan ihan vittuuttani siirtyä Nikon SP:hen.
Vs: Gibson-Leica juu ... ' Mitäs sä teemu kysyit helmutilta ja patricialta? kerro meillekin, vois olla vaikka skuuppi suomen valokuvaushistoriaan...
Vs: Gibson-Leica juu ... Mulla oli 76 Fender, jonka myin pois ja ostin Gibsonin. Pidän kyllä Gibsonia sielukkaampana. LIsäksi liittäisin tuohon Leica-sielujen klaaniin Rolleiflexin, Hasselbladin muuten, mutten voi, koska se on ruotsalainen ja olen suomalainen. Sama kuin Volvo, juunou. TJukka
Vs: Gibson-Leica juu ... Varsin vittuillessani en nikonia laita sielukkaaksi, koska itselläni on se ja silloin se ei voi olla sielukas. Se on rationaalinen valinta, ei sielukas. tjUKKA
Vs: Gibson-Leica juu ... On tää maailma hiukan edennyt..... aikoinaan kirkkoisät pohdiskelivat pitkissä, kuukausien kestoisissa, kirkolliskokouksissa, mahtaako naisella olla sielu. Siitä ei tosin tainnut ihan selvyyttä tulla, mutta eteenpäin on päästy. Pyhän Hopeaisen Gelatiinin Veljeskunnan pyhimykset selvittelevät, millä kameramerkillä on sielukkuutta enempi. Tulos saattaa olla samaa sarjaa, mutta liike toki on tärkeämpi päämäärää. Hyvä pojat, jatkakaa samaa tahtia - olette oikealla tiellä!
Vs: Gibson-Leica juu ... No jos totta puhutaan niin toi Gibson Leica on ruma, kallis ja ennen kaikkea ideana "nimikkoleica" on sen verran naurettava, että vaikka kylpisin rahassa niin en moista ostaisi (vaikka Gibson fani olenkin ja viime aikoina olen yrittänyt hänen tekemisistään varastaa ideoita omaan tekemiseeni aika paljon).
Vs: Gibson-Leica juu ... Ai ei oo Niksonissa "sielua", tässä pari mun frendin Nikonia, ( tosin japsi) vittu niin soulia että tulee melkein stondis!
Vs: Gibson-Leica juu ... Onpas muuten laitettu komee palttoo Niksun niskaan! Saiskohan tuollaista nahkaa jostain?