Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Tyypit pysähtyvät siististi, vauhti näkyy, värikkäine asuineen sopisivat vaatemainokseen. Valitettavasti harmaa lumi näyttää sohjolta ja tekee kuvista ilottomia. Sinänsä kuvaa hyvin nykytalvea. Edit: Disclaimer: Alasta en ymmärrä mitään.
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Siistiä, mutta vähän epäkeskeisempi sommittelu voisi antaa lisää dynaamisen tuntua kuviin. Lumesta en valita, sen kuvaamisen kanssa olen itsekin viime viikot tapellut :-(
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Sävyistä en osaa sanoa. Ihan normeilta ne tässä läppärillä näytti. Ohessa esimerkkikuva siitä, miten pienetkin yksityiskohdat otetaan tosissaan. Kyseessä on sauvamerkin asetus käännöksen aloittamiseksi.
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Sävyistä on ulkopuolisen vaikea sanoa mitään täsmällistä, koska kuvissa ei ole selkeitä referenssipisteitä. Mutta jos ajatellaan, että ekan kuvan suksien logojen kirkkaimmat kohdat voisivat olla puhtaan valkoiset, on kuvassa pikkuisen vaalentamisen varaa - ja se tuottaisi raikkaamman tuloksen. Mutta hienoja kuvia.
Outo valoilmiö Kyllä tänään kelpasi: aurinko homotti yläpilviverhon läpi ja Gerbiili sai uuden takin! Oli halvennuksessa.
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Kommentti hieman vesittää toiminnan äärimmäisyyspyrkimyksiä, mutta kiitos kuitenkin
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Unohdin. Koitan huomenna muistaa Tänään päivä Pallaksella. Lumi- ja sääolosuhteet olivat ihan jeessin ja ok:n välimaastosta. Tämän päivän kuvat ovat ryhmän lumilautaheebon kamerasta. Hän ei vielä ole kl.comin jäsen, mutta teemme parhaamme asiantilan korjaamiseksi. Olkaapa hyvät
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Minunkin osuuteni moiseen kuvatulvaan oheisena. Kurunreunoja kohnaamassa...
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Luulitte varmasti jo, että kuvaripuli on hellittänyt, mutta eipä nuolaista etukäteen Tänään takaisin Ylläksellä. Eipä hassumpi päivä tänäänkään. Mukava huomata, että jalka on alkanut muotoutua monoon sopivaksi. Kihnutukset olivat tipotiessään. Hyvän lumen sijainti ei ollut vuorokaudessa muuttunut. Varkaankurun reunoja hinkatta ja parit vedätykset Luosukuruun ja sieltä maisematielle ja hiihtobussilla takaisin hissin alaasemalle. Peräkkäiset ruudut Varkaankurun laskuista, olkaatten hyvät.
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä Valkoiset reunat? Toimivat sinisävytteisissä kuvissa, mutta noissa alkupään "harmaan" lumen kuvissa tekevät kuvista vielä harmaammat. Reunat jotka latistavat kuvaa eivätkä korosta?
Mä en ala mitään Jaaha, alkaa homma olla täältä tähän -hantissa. Huomenna ehtii muutaman tunnin kiemurrella mäessä ja sitten junaan ja Helsinkiin. Tällaista tänään mäjessä. Kiitoksia kaikille katsojille!
Vs: Mä en ala mitään Aurinko oli positiivinen ilmiö viimeisissä kuvissa. Se tuottaa "universumin hyväksynnän metatason", toivottua valoisuutta ja myös varjojen perustelua ja vaihtelua kuvien "elementiikkaan".
Rukous Lisää lunta, amen. Kotona ollaan. Parin ekan kuvan lumi on omituisen harmaata, mitä lie olen töpeksinyt? Muut eivät näytä sen ihmeellisemmiltä kuin läppärinkään näytöllä. Kiitos vielä kerran katsojille ja kommentoineille.
Vs: Gerbiilit lumipöllyssä No, koska Parr-Kubrick -kuva ei heruttanut mitään, niin entä sama Kubrick-Parr versiona? ;-)