Palautin kuvan, jonka olin poistanut joskus aiemmin Ketjun tarkoitus oli, että tässä on kaksi linkkiä mistä voi poimia RAW-tiedostot ja vapaasti tehdä niistä kuvat oman maun mukaan. Mitään rajoituksia kuvan suhteen ei asetettu, paitsi sivuston vaatimukset 800 x 650 x 100/150 MB, riippuen upotuksesta tai viittauksella. Oma versioni on esillä tässä: Muiden seuraavat tästä alempana.
Ai niin, unohdin tuossa alussa kertoa, että tämä on TS-E objektiivilla kuvattua rawia, eli nämä on kaksi eri siirtoa objektiivilla ja kuvat täytyy yhdistää... kuvasta tulee ainakin tämän kokoinen: 3469 x 3692 Pikseliä (12.81 MPixels) Siis tuollaisen minä sain aikaiseksi. Tästä näkee kuinka siirrettävällä opiskalla voi koota isoja kuvia (eli tässä on päälekkäin kaksi vaakakuvaa), ei erillistä valotusta taustalle, vaikka kuvat onkin erivalotuksella Pientä vaikeusastetta tuli siis tehtyä!
Ai niin, kuvakoon rajoitusta en jaksa tämän takia nostaa, mutta jos tarvitaan isommille kuville tilaa niin eiköhän se järjesty. Pistäkää vaikka mailia mulle niin katsotaan joku ratkaisu.
Ei paha, on ihan erinäköinen ja sanoisinko, että synkän fiiliksen sait siihen tehtyä. Tämä on vähän kuin vanhat valokuvat.
Emerikin entrystä tulee mieleen natsit Tai siis joku rautaristi-elokuvan kansi tai jotain. Noi tekstit ja värit kai sen tekee.
Siisti minusta tuo emerikin kuva on.. Olisit vaan yhdistellyt! (no ehtiihän sitä myöhemminkin, ainakin tuossa aihiot siihen)
Tulipahan räpellettyä, jäljessä ei kyllä ole mitään hurraamista. Terävöitys meni överiksi, sävyt porrastuivat ja saumakin on varmaan näkyvissä...
Jännä miten erilaisia ne on... Tähänastisista tykkään eniten tosta Gerberan yritys2:sta. Siinä on kaunis valo ja värisävy sekä tasapainoinen sommittelu.
Niih, nyyh ja vaikka käytti vaan pienen palan kokonaisuudesta... No joo onhan siinäkin pikseleitä, et sais aika kivan tulosteenkin.. Niin ja hyvä se on, ei huonoja ole kukaan esittänyt, muutamia on vielä tulossa.. Olettaisin..
Joops, thanks Gaylle kehuista. Mä taisin Jpulle mainita irkissä et kuva saisi olla sellainen että siitä voisi tehdä erilaisempia versiota eli hiukan tyyliin mitä Keija tässä taannoin esitteli itsestään ne kuvat. Joku kiinnostava kuva josta voisi tehdä erilaisia variaatioita. Jpu oli tässä jo valmiiksi tehnyt pirun hyvän kuvan et hankalahan tuosta oli sitten ruveta saman tyylistä kuvaa tekemään joka jotenkin poikkeaisi. Kuitenkin todella mukava ja hauska tämä idea tähän teemaksi ja itsestä oli hauska tehdä eli toivottavasti saahaan uutta matskua tehtäväksi.