Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Garage

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana wphotography, 21 Heinäkuu 2006.

Mä kans tykkään. Ja jos joku ketju menis ilman väittelyä. Väittely vedoksen ja printin erosta on suht turhaa... Oli se selitys erolle mikä tahansa, oli kuva sitten otettua räntäsateessa paskat housussa ja vedostettu vessassa jossa on 10 senttiä kusta lattialla vai sitten onko se otettu 1D:llä ja tulostettu 2000e laatutulostimella. Kummallakin tavalla tulee hyvää jälkeä tai sitten täyttä paskaa :)

1. Yksinkertaisesti hyvä !

2. Miljöö ja kohde kyllä oikein kivoja, mutta olen niin totaali-allerginen mustille taustoille, joihin lasken myös tämän, että en tiedä mitä sanoisin...

3. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Hyvä kuva... kokonaisuus hallinnassa taustan tummia myöten (pikkasen joutuu vaan tiiraa pienestä kuvasta) ja itse kohde tuotu hyvin esiin. Valaistus ja sommitelma 10!

Jos pikkasen haluais kehittää ideaa, niin vois olla kostea lattia... öljyä tms. vastaavaa mimmin alla, jotta siihen lankein hivenen heijastusta. Nyt oranssi 'vana' sai aikaan pienen viitteen siihen...

Jokatap. hyvä kuva.

4. Ei ole tarkoitus alkaa "vääntämään", mutta minusta valaisematta jättäminen tai mustaksi vetäminen taustan suhteen on jotain ihan muuta kuin hallitsemista. Tehdään kaksiulotteisesta kuvasa entistäkin litteämpi. Syvyydellä tästä ihan hyvästä kuvasta saisi julistekamaa.

5. Kuten sanottu: säätämällä näistä saa ihan ok-kuvia, se että se jätetään katsojalle on sitten ihan eri asia. Mistäpä tietää vaikka kuvaajan näytöllä olisvatkin ihan ok, tai punaisia. Typerää vääntöä, taiteellinen vapaus olla pitää. Mitä sen väliä miltä näyttää kun arvostellaan väärin kuitenkin.

6. Loistavaa!
    Ei tule mieleen mitään mitä voisi omien mieltymysten parissa tehdä toistin.
    Musta/tyhjä tausta ei ole ollenkaan huonosta tälle kuvalle. Pelkistetty paras.

7. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Minä inhoan sieniä, joten ymmärrän olla avaamatta suutani sieniruokien yhteydessä (koskien siis niiden syömistä ja mielipiteen ilmaisua).

8. Pidän tästä kuvasta,tummuus taustalla ei häiritse. päinvastoin, antaa kuvaan kontrastia,eli väriä siellä missä pitääkin ja ei siellä missä sitä ei tarvitakkaan.
    Kaksi kaunista lajinsa edustajaa,toinen kyllä jo aika huonossa hapessa (auto) ;)
    Tunnelmaa ja öljyn tuoksua.