Vs: alive II Tummalla pohjalla katsottuna hyvännäköinen sarja. Kokonaan epäterävä kuva on selkeästi yksi valokuvan lajityyppi. Sellainen kuva mielletään hyvin laajalti (myös valokuvaajien parissa) vaikeaksi omankin kokemukseni mukaan, vaikka omat fiilikset kuvaa ottaessa ja valmistaessa olisivat innostuneet. Tässä on tehty sarja epäteräviä mielestäni niin onnistuneesti kuin on mahdollista.
Vs: alive II Hei,vaihda nyt herne papuun niin isonee ja laajeenee noi paikat Siis; avoimin mielin/silmin kuvia katselemaan Itse setistä; On siellä yksi kuva "ylitse muiden" joka olisi hieno kehystettynä seinällä
Vs: alive II Vai sun(kin) ranta Mä olen jotenkin manselaisista päässyt käsitykseen, että joka toinen on päässyt ekaa kertaa kosketuksiin vastakkaiseen sukupuoleen juurikin tuolla rannassa ja sen maisemissa. =)
Vs: alive II mä tykkäsin tästä (ei kai pitäis tässä sitä sanoa, kun on ihan eri kuvista kyse, mut menköön nyt) http://www.jussimustonen.com/grandstand ja parista muustakin sarjasta.
Vs: alive II Olisiko tosiaan niin, että jokin ilmaisullinen tyylilaji -- jopa taidemuoto -- on vaikeampi kuin perinteinen reproduktio-paradigma? Siinä on mietittävää Esson baariin. Kuvissa on Tampere kauneimmillaan. On hyvä, että juuri sen kansallismaisemaisia alueita kuvataan tällaisilla tavoilla.
Vs: alive II Kaveri tonkii hienoja sanoja netistä , puhu vit... suomea.Tämä nyt kuuluu kai semisti aiheeseen mutta yleensä.