Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

galtsukuva <3

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 4 Heinäkuu 2005.

  1. Täytyy myöntää, että tykkään tuosta Vitan kuvasta. Näpsäkkä malli auttaa tietty...
     
  2. .. vaikka on kameran takana piilossa?
     
  3. kaipa se tarkottaa kameran mallia, en tiä varmaks sanoo kylläkään
     
  4. helmeri, joo.. mää jo ehdin luulla :(

    siinähän siis poseeraa toi fuji finepix s7000. oikeaoppinen galtsukuva ois tietty otettu pikkupokkarilla salaman kanssa.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..eihän tiedä vaikka fangio näyttää oman tuubansa kun noin tykkästy tosta mallista.. :p
     
  6. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Mä jäin miettimään tosta kuvasta, että pitikö silmiin tulla tuollainen vittuuntuneisuus? Kuva on muuten niin lämmin ja tasapainoinen, mutta silmät. Nti tappaja? Onko niin kova hinku sen uuden järkkärin perään notta katse on omistettu Fujille? =D

    Vita feat Fuji.


    PS. ota samanlainen ilman paitaa, käsivarret rintojen edessä, mv-versio. Peitä mustalla lakanalla tms. hyllyt pois. Äläkä väitä vastaan, heitit juhannus teeman etkä itse osallistunut joten..
     
  7. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Paras irkkigaltsugiltsipeiliomakuva minkä olen nähnyt. Kai se on tuo kehys, valo ja katse.
     
  8. mikko, vähemmästäki vituttaa ku on niin pirun tylsää ku äijäki lähti kaverille saunomaan ;(

    oisin osallistunu juhannusteemaan, mutta en ottanu yhtään juhannuskelpoista kuvaa koko juhannuksena. :D

    pitää kattoo jos tulee uus nudeilukausi..
     
  9. o_o
    mä oon missannu tollasen kauden täysin, nyt on ikääki kattoa tollasia kuvia \o/
     
  10. kurdt

    kurdt

    11
    0
    0
    Rankan näköinen neiti :)
     
  11. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Tuossa vitan kuvassa on kivaa nimenomaan tuo peili. Sen puukehykset kehystävät kuvan ikäänkuin tauluksi. Lopulta onkin vaikea sanoa onko kuvassa peili vai kuva taulusta.

    Ehdottomasti paras peilikuva jonka olen nähnyt.
     
  12. Älä nyt todellakaan tähän aiheeseen käy mitään nudeilua sotkemaan. Menisi ihan eri suuntaan koko vääntö. Tämä on just hyvä just näin.

    Mutta jos muuten haluat nudekuvia ottaa, niin niitä voit lähettää sähköpostiinkin...
     
  13. täällä on jo niin moni whinenny nudekuvista, että pistäkääs niitä omianne näytille..
     
  14. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Seuraava teema on ilmeisesti valittu? =D
     
  15. mikko, ei ole.. ja "omakuva" tulee ennen "nudea" :D
     
  16. Teitkö tälle kuvalle jotain? Minusta siinä ensimmäisessä oli tummempi tausta ettei näkyny nuita hyllyjä vai mitä lienee. Minusta ois parempi jos peilistä ei näkyisi mitään muutakuin sinä&kamera. Tausta pimeeksi. Mutt kuten jo aikaisemminkin sanoin niin tykkään kyllä kovasti.
     
  17. nanook, koko ajan tuosta on ollu sama versio esillä. yritin shopata noita hyllyjä pois, mutta en sitten jaksanu vaivautua, ku eka yritys meni ns. vituiks.
     
  18. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Kiva kuva. Mukava valo sinussa, peili tosin kärsii samasta valosta varjon kanssa. Seinän väritys elävöittää kehyksen kehystä.

    Ihan tyylikäs lopputulos, kuvaajasta työvälineen kera.

    Vesku