Pidin todella paljon kuvasta. Tosin suuri osa siitä kuuluu hirmu nätille tytölle. Minusta kuva on hyvin rajattu ja kuvakulma on toimiva. Kasvot hyvin kuvasta erottuu ja täytyy vain todeta todella laadukas kuva. Mun mielestä sun paras kuva mitä olen nähnyt täällä.
Jännä kulma sinänsä. Jos tarkoitus on saattaa malli näyttämään epämuodostuneelta, siinä on onnistuttu. Hymiö.
huikee. tarkoituksella tai tarkoituksettomasti parodioi muotikuvia, joissa typyt on tuhannen solmussa ja kuvakulmilla korostetaan ja häivytetään asioita.. tykkään.
Läheltä ja laajaa, joskus toimii ja joskus ei. Nyt minusta toimii. Oikealla pää, rinta, lantio ja jalka muodostavat kivan linjan. Valo on melko hillittyä ja tasaista, ehkä liikaakin kaulalle osuvaa varjoa lukuunottamatta. Kyllä mä tavallaan diggaan.
Mun on pakko viäl ite sanoo, et Perkele tä on musta hyvä. En o enne huomannu, mut nyt pidän tätä melkeenpä parhaana ottamanani kuvana.
sen verran pitää sanoa, että mä todella harvoin kuvaan niin, että mietin jotain tarkotusta kuvalle. Mä haluan yleensä vaan omasta mielestäni hyviä rajauksia, valoja ja perspektiivejä. Myös värejä tarkkailen aikast paljon. Eli ei ole mitenkään sen suurempaa ideologiaa ollut kuvaa otettaessa, mutta kuvan nähdessäni tuli kylläkin sama mieleen. --nyt sä et sit pidä tästä..