Vs: Veera Ensi katsomalta näytti hyvältä, mutta tarkemmin katsottuna valaistus saa jotenkin kasvot "vääristymään." Aikuisen mallin kanssa valaistus olisi ollut hyvä, mutta pienen lapsen kanssa kontrasti jotenkin häivyttää lapsen viattomuutta. Lisäksi ehkä olisin hieman yrittänyt saada taustaan eloa esim. valolla tai jollain taustakankaan taitoksilla yms.
Vs: Veera Joo, mua kanssa häiritsi tuo kohteen (lue:lapsen) uppoaminen taustaan ja toinen ikävän näköinen kohta oli tuo softboksin piirtyminen noin selvänä silmiin. Olisin tuonut softista vaikka lähemmäs ja valaisuna olisi voinut toimia paremmin aina luotettava Avendon. Pieniin lapsiin ei oikein tuollainen dramaattinen valon ja varjon leikki sovellu. Eli, kyllä mä nyt vaan panostaisin tuohon taustan valaisemiseen. Se on se muotokuvauksen kivijalka. Nyt kauniina aurinkoisena päivänä voisi taustalle päästää vaikka ikkunasta valoa ja sitten vaan joku styroksi tms. seinä ikkunan ja kohteen väliin.
Vs: Veera No ei se nyt näemmä suoranaisesti uponnut, kun laitoin hiukan verhoa ikkunan eteen, mutta kyllä hiukset vasemmassa reunassa alkavat lähestyä taustan väriä. Mulle ainakin tulee sellainen tukkoinen vaikutelma ja olisin kaivannut jotain valoa tuonne taakse. Tietysti se on vaan mun mielipiteeni.