Vs: Full Frontal Nude Sen enempää kuvaan puuttumatta, kun se ei taida olla enää tämän ketjun aihe. Niin... Pitkään maltoin mieleni taas, mutta kuten rikoslakikin sanoo, jos ei voi mieltään malttaa, älköön häntä siitä tuomittako. Vaikka kyseessä olisikin kuinka valokuva-alan konkari ja hyvä jätkä, niin mun mielestä toi Jukan touhu on törkeää. Enää ei riitä, että mies lykkää kuviaan toisten kuvaketjuihin, pönkittääkseen omaa statustaan ja mollatakseen ketjun aloittajan kuvaa, omalla mukamas paremmalla kuvalla. Vaan nyt pitää alkaa jo lainvastaisesti muuntelemaan toisen teosta vähät välittäen muualla niin peräänkuuluttamastaan tekijänoikeudesta. Samalla rassaa niin pirusti se, että pitää laittaa yleisen keskustelun joukkoon kuvia, joilla ei oikeastaan ole mitään tekemistä sen keskustelun kanssa vaan toimivat ainoastaan aasinsiltana siihen, että voi kehua tuntevansa jonkun. Ymmärrän, että vanhemmalla ihmisellä voi olla ongelmia tietoyhteiskunnan sääntöjen ja tottumusten kanssa, mutta jospa pienellä neuvonnalla ja ohjauksella oppisi ikääntyneempikin käyttämään tätä internettiä oikein.
Vs: Full Frontal Nude Vapaasti siteeraten "jos mielitekee, eikä voi mielihaluaan vastustaa, voi siis tehdä ihan mitä vaan ilman tuomiota." (kiva kun kerroit) En tästä piilolasin versiosta pitänyt, syystä että se on sumea. Alkuperöiseen kuvaan: Mielestäni jalusta on vinossa. Erilainen ja samalla mielenkiintoinen "potretti" Vielä jos malliksi vaihtaisi naispuolisen henkilön...
Vs: Full Frontal Nude Joo tässähän on se hyvä puoli että ei kun klikkaus, niin muut ihmettelee että mitä helvettiä noi kaksi tossa meuhkaa...
Vs: Full Frontal Nude Mietitääs ny: Mitäs mieltä olisit siitä että jokaiseen ketjuun jossa on esillä julkituomasi kuva, piirrettäisiin siihen vaikka viikset tms. muuta mukavaa ja laitettaisiin esille kommentilla "en voinut vastustaa kiusausta, kun tuohon nuo viikset vaan sopii niin söpösti" Sorry ot.
Vs: Full Frontal Nude Niin kyllä mulla se sun tekeleesi on tuolla selaimen cachessa. Jos sä tarvit, niin voin kyllä sen sieltä kaivaa. Kyllä täällä internetissä pelaa ne samat lainalaisuudet kun oikeassakin elämässä, että aina jää todisteita johonkin. Ei täälläkään voi pelleillä rikkomalla lakia ja sitten vaan yhtäkkiä näytellä, ettei mitään olisi tapahtunutkaan. Tuollaista lukee tuolla ensimmäisessä viestissä: [QUOTE> [/QUOTE] Vähän tuntuu, että tarkoituksesi on vaan pilkata kaikkia valokuvaharrastajia täällä.
Vs: Full Frontal Nude Natsipaskavaltio, jossa militantailla on näennäisvaltaa... Iso Lumocolor mukaan ja viikset ;D
Vs: Full Frontal Nude Kyllä mä joitakin ihan tarkoituksella pilkkaankin, ne jokut eivät vaan näytä ymmärtävän sitä...Muistutan vaan mitä Jukkiskin sanoi:kunnon guru ihan tarkoituksella vetää oppilaalta maton jalkojen alta veks, että siitä noustessaan vähän skarpimpana nousis, vai miten se olikaan. Voihan sitä Guruilla ihan muallakin, taidampa soittaa Merja Salolle.
Vs: Full Frontal Nude Teppä näin, sano toki terveisiä ja toivota munkin puolesta onnea Media Factorylle.
Vs: Full Frontal Nude Suhteellisen uusi käyttäjä olen tällä foorumilla, joten en tiedä mitä kukin on milloinkin kirjoittanut. Toisin sanoen uusia viestejä lukiessani vanhoja rasitteita ei ole. Pakko on nyt kuitenkin sanoa, että harvinaisen omituista porukkaa pitää tämä foorumi sisällään. Yksi jos toinenkin puhuu paskaa toisistaan nimimerkin takana. Olisi mukava nähdä onnistuuko sama ihan naamatusten. Kameralaukku ei varmaankaan järjestä valokuvausretkeä, jossa foorumilaiset voivat tavata toisiaan Ei vaan tajua miten näin pieneen yhteisöön mahtuu näin paljon kateellisia, pilkun viiilaajia, näsäviisaita, lapsellisia tai muuten vaan omaa ahdistusta purkavia saman alan harrastajia. Pahoittelut offtopicista.
Vs: Full Frontal Nude Mukavasti irroittautuu malli taustasta, luontevasti. Joskus nuo valot piirtävät liian rajusti mallin reunoja, mutta tässä on valotehot sopivat, luonnollisen näköistä. T Jukka
Vs: Full Frontal Nude Avautuu henkilö nimimerkin takaa. Mä kyllä meinasin vaan äkkiä tässä ketjussa huomauttaa, mielestäni epäkohdasta ja huonosta käytöksestä Sakkea kohtaan. Mutta pilalle taisi mennä Sakken kuvaketju, olen kauhean pahoillani tästä. Kyllä mä olen mielestäni itseni identifioinut monta kertaa tälläkin forumilla. Mutta jos se on uudelta käyttäjältä mennyt ohi, niin nimi on Harri Sirola, raumalainen valokuvayrittäjä. Uuden nihkeän studion löydät aivan Rauman torin vierestä sieltä museon takaa. Tervetuloa ihmeessä käymään, tarjoan kyllä kahvitkin ohikulkevalle poikkejalle.. Vatasen kyllä tunnen ja olen joskus istunut herran autonkin penkillä. Jukka ei vaan varmaankaan muista saatikka tunne minua. Kyllä mä olen valmis keskustelemaan ja sanomaan nämä samat asiat kasvotustenkin, enkä epäile etteikö muutkaan keskusteluun osallistuneet siihen kykenisi. Jos tämä foucs:n nillitys taas on ottanut kosketuspintaa jo jostain aikaisemmista keskusteluista, niin kovinpa on outo ketju siitä huomauttaa.
Vs: Full Frontal Nude Tästä puuttuu enää rellukuva. Kuvasta: hienosti valaistu. Mallin asento tuo elävästi oravan mieleen mutta sehän on vain katsojan vika