Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Fujin 23/1,4

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Kasimir, 6 Syyskuu 2013.

  1. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
  2. saurama

    saurama Member

    83
    3
    8
    Vs: Fujin 23/1,4

    Nomuthei. 14, 35 ja 60-milliset ovat ihan hiton hyviä, 18-millinen vain hyvä. Uudessa 23/1.4:ssä on sama ehdottoman hyvä manuaalitarkennussysteemi kuin 14-millisessä. Se on polttoväliltään just nappi ja valovoimainen. Pieni ja kevyt, mutta aika varmasti tuntumaltaan erittäin hyvä.

    Onko hypetys siis hypeä vai vilpitöntä intoa...?
     
  3. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Fujin 23/1,4

    Tiedä häntä. Hankintalistalle varmaankin menee. Odotellaan ensikommentteja  muiltakin ja sitten niitä rahoja.

    Kapa
     
  4. Vs: Fujin 23/1,4

    Kapan kauna ja katkeruus on pohjatonta... Tällaisen paskan takia lähdin digikameranetistä ja kerran melkein täältäkin.
    En liity millään tavalla Fujiin, en ole kirjoittanut negatiivisesti Fujista enkä edes ole kirjoittanut tuohon tyyliin Olympuksesta. Hyväksyn tietenkin, jos jokin kirjoittamani osoitetaan virheelliseksi. En tällaista henkilökohtaista skeidaa.
     
  5. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Fujin 23/1,4

    Voi hyvät hyssykät! Ei minulla ole kaunaa, ei katkeruutta sinua kohtaan. Mistä se olisi syntynyt? En ole myöskään edes vihjannut, että olisit kirjoittanut negatiivisesti Fujista. Ja jos olisitkin, niin mitä sitten?

    Kyseisen linkin kirjoitus vaan tuotti minulle mielleyhtymiä Olympusjuttuihin. Ei kai se virhe ole, jos ihminen on yksinkertainen ja kokee moista? Ovat ihmiset nykyisin herkkähipiäisiä.

    Kapa
     
  6. kurki

    kurki

    237
    0
    0
    Vs: Fujin 23/1,4

    Voihan V... mitä skeidan jauhantaa taas kerran. Potka on aivan oikeassa henkilökohtaisista solvauksista. Puheet täällä muistuttavat toisinaan ämmien pesutupariitoja.
    Välillä jää miettimään onko nimimerkkien takana akkoja vai homoja.
    Mikäli miehiset miehet solvaisivat toisiaan kasvotusten, kuten täällä joskus näyttää olevan tapana, niin kyllä veri silloin virtaisi.
    No joo. Valokuvauksen harrastajat ovat kai oma rotunsa.
     
  7. Vs: Fujin 23/1,4

    Jaahas, ja taas mentiin. Saappaat nähdä montako sivua kone jaksaa tällä kertaa lunksuttaa maanantai-iltaan mennessä. :)

    Paha mennä sanomaan motiiveista näissä ketjuissa, mutta liekö tuolla nyt niin väliäkään. Itse tuote lienee sivuseikka, kunhan kone on saatu käyntiin.
     
  8. Vs: Fujin 23/1,4

    Nyt lähti vene myyntiin!
     
  9. V-M

    V-M Member

    123
    0
    16
    Vs: Fujin 23/1,4

    Uusi 23/1.4 vaikuttaa mainiolta kuten muutkin Fujin lasit, mutta myös erittäin kookkaalta ja hinnakkaalta.
    Vaihtoehtona tuolle voisi olla myös Fujin X100 tai vielä parempi X100S.
     
  10. Vs: Fujin 23/1,4

    En aio jatka tätä yhtään pidemmälle. Kapa jääköön odottamaan seuraavaa tilaisuutta sohaista selkään.
     
  11. V-M

    V-M Member

    123
    0
    16
  12. Vs: Fujin 23/1,4

    Millonhan on Suomen kaupoissa?

    Mutta on kyllä ruma pökäle :(
     
  13. Vs: Fujin 23/1,4

    Tuotaaaa, ei minulla x-e1:ssä ole tuollaisia "nappeja" kameran päällä, joten olisiko tuo niitä "uusia malleja"?
    Siis näin niinku pilikkua pantas.
     
  14. Vs: Fujin 23/1,4

    Millos tää tulee härmään? Olen odottanut kuin kuuta nousevaa..