Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Sony a77II varaosiksi. MYYTY.

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana PFCompany, 12 Syyskuu 2023.

Myytävä tuote: Sony a77 II lattialle pudonnut
    Hinta: 90 EUR
    Tuotteen kuvaus:

Kamera on tippunut objektiivin kanssa lattialle ja mountti rungosta hajonnut. Ollut monta vuotta muovin sisällä laatikossa, kun hommasin silloin samanlaisen rungon tilalle ja säästin tämän rikkoutuneen varaosiksi. Nyt kuitenkin vaihtunut runko e-mountiin, niin tästä jollekkin osaavalle tekemistä... Olen ostanut rungon uutena vuonna 2020 h. 859€. (Löysin kuitin).

Tää oli alle puoli vuotta vanha, kun tipahti ja kuvattu vaan joku 1000 kuvan paikkeille vahvan muistikuvan mukaan. Mulla ei tuohon ole enää akkua/laturia, niin en pysty kokeilemaan / tarkistamaan tarkalleen. Oman tietämykseni mukaan sisällä ois kaikki kunnossa, sekä näytöt pitäis olla erittäin hyvässä kunnossa. Eiköhän tuossa ainakin varaosiksi ole jonkin verrankin tavaraa. Mukaan tulee siis runko, nuo mountin osat, sekä kuvassa näkyvät muut hilppeet. Etsimen kumin oon vaihtanut tästä muistaakseni a99 runkoon, siks se on tässä rikki.

Mahdolliset postit ostajalle, tai nouto Sastamalasta missä voi kokeilla jos löytyy yhteensopiva akku itseltä.
    Tuotteen kunto: rikkinäinen.
    Toimitusehdot: Postit ostajalle.
    Yhteydenottotavat:

Lisääthän ilmoitukseesi myös selkeät kuvat myytävästä tuotteesta.

Liitetyt tiedostot: