Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Fujifilm Finepix S3500

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana anttoni, 9 Huhtikuu 2005.

  1. anttoni

    anttoni

    4
    0
    0
    Mitä mieltä olette kamerasta. Osaako joku sanoa mikä hinta/laatu suhde, kellään kokemusta? Kiitos etukäteen :] P.S Minkä laatuisia kuvia kameralla saa?
     
  2. Osta mieluummin vaikka käytetty s5000, se on sentään kameran näköinen
     
  3. Fujilla noin yleisesti on hinta/laatusuhde kohdallaan. 3500:sta ei ole havaintoja.
     
  4. anttoni

    anttoni

    4
    0
    0
    Kiitos, no tässä vielä mietiskelen sen ostoa. :)
     
  5. Huutonetissä näkyi olevan käytetty s5000 lähtöhintaan 320 euroa, mulla oli vajaan vuoden ko kamera, ja olin kaikkeen muuhun tyytyväinen, paitsi laukaisuviiveeseen (melkein kaikki pokkarit). Mulla oli siinä kaverina vielä 1,7 x telelisäke, jolloin puhuttiin jo todella ulottuvasta zoomista. Jos olis budjetti sallinut, niin olisin sen jättänyt ns. näppäilykameraksi edelleen. Tarvii varmaan ostaa (ehkä) itsekin sellainen käytettynä, kunhan ne vähän vielä halpenee.
     
  6. Eiköhän sillä saa sellaisia hienojakin kuvia otettua jos kamerasta laittaa oikeat ohjelmat päälle. Jotkut väittävät, että kamera ei vaikuta kuvien taiteelliseen tasoon mutta se on täyttä sontaa, kunhan lämpimikseen puhuvat.

    Mutta oikeasti, tuossa 3500:ssa on aika heikko laajakulma kun yltää vain 39mm:iin ja 5000:sessakin 37mm. Sisällä voi tulla seinä vastaan.