Myyn Fujimoton suurennuskojeen VR70 System 700. Suurin negakoko on 6x7. Laitteessa on väripää ja sekä kondensori- että hajavalopää. Se on sellainen nerokas valomoduuli, jokanka toisessa pääss on kondensori ja toisessa mattalasi. Se vaan käännetään ja valon luonne muuttuu. Laitteessa on integroitu valotuskello, ajan säätö tapahtuu pohjalevyn etureunasta kätevästi. Mukana tulee 6x7 lasiton negapidin ja 50 mm objektiivi. Hintapyyntö on 130 euroa. Tämä pitäisi tilan puutteen vuoksi saada lähtemään mahdollisimman pian, joten järkeviä tarjouksiakin voi esittää. Yhteydenotot YV:llä tai sähköpostilla olli@hopeavedos.fi
Vs: M: Suurennuskoje Fujimoto VR70, 6x7 Tuo objektiivi lienee kinofilmejä varten, 6x7 kokoon ei objektiivia löydy, vai löytyykö? Mitä filmipidikkeitä tulee mukaan? Saako tuohon mistä ja millä hinnalla 6x7 Anti Newton lasilliset filmipidikkeet? Mitä olet itse tuolla suurennellut?
Vs: M: Suurennuskoje Fujimoto VR70, 6x7 Monesti kaupantekoa nopeuttaa tuotteiden sijaintipaikkakunnan rohkea ilmoittaminen.
Vs: M: Suurennuskoje Fujimoto VR70, 6x7 Salamaselänne toi maahan. Ostin aikoinaan tällaisen Fujimoton rinnakkaismallin ilman valotuskelloa. Siihen tuli vakiona lasillinen 6x7 kelkka johon on eri maskeja. Hommasin sitten erikseen vielä lasittomankin kelkan kinolle. Kiva kevyt laite! En ole raaskinut luopua, vaikka järeämpi De Vere tuli hommattua.
Vs: M: Suurennuskoje Fujimoto VR70, 6x7 Mulla on tähän vain lasiton 6x7 pidin. Mukaan tulee Computar 2,8/50 ja 4,5/105 Tominon. Itse en ole tällä laitteella suurennellut, se on vain "tullut" minulle, mutta nyt saa tilan puutteen vuoksi lähteä. Ai niin, laite on Tampereella ja pitää mieluummin hakea, lähettäminen on hankalaa.
Vs: M: Suurennuskoje Fujimoto VR70, 6x7 Lisävarusteena tuohon oli saatavilla myös järeä rautainen lisätuki pystypalkin taakse. Onhan se ilman sellaista melko heiluri, mutta kuitenkin ihan nopeasti asettuu. Ainoa syy minullakin oli toiseen laitteeseen 4x5'' koko. Noita mainostettiin 80-luvun alkupuoliskolla Valokuva-lehdessä kokosivun ilmoituksin. Se pystypalkki lie kiinni kuusikoloruuveilla pohjassa tässäkin mallissa kuten minullakin. Helppo irrottaa jos kuljetus vaatii.
Vs: M: Suurennuskoje Fujimoto VR70, 6x7 Moi kaikki! Moderaattorien vihankin uhalla vastaan näin vanhaan lankaan, kun aihe sattuu olemaan osuva ja jollain saattaisi olla tietoa asiasta. Löytyykö kyseiselle laitteelle manuaalia netistä? Google ei tuntunut antavan päteviä tuloksia. Törmäsin hiljattain tuollaiseen Fujimotoon, jossa oli jonkinlainen mittaripalikka liitettynä. Osaako se palikka hakea väritasapainon ja/tai valotuksen automaagisesti? Miten sitä noin pääpiirteissään käytetään?