Myytävä tuote: Fujinon 16mm f2.8 WR, Fujinon 56mm f1.2 & TTartisan 40mm f2.8 macro Hinta: 750 EUR Paikkakunta: Tampere Tuotteen kuvaus: 16mm f2.8 Ei laajiksille ole vieläkään käyttöä niin paljoa että tarvisi olla kaksi samaa polttoväliä. Tästä sis seuraavalle Fujifilm X - sovitteella oleva, pienenpieni taskussa kulkeva laajakulma terävällä kuvanlaadulla. Sääsuojauskin löytyy, ei ei haittaa vesisateet yms jos kamerassa on samat speksit. Todella hienokuntoinen linssi ja kokonaisuus, melkeinpä uudenveroinen setti. Mukaan tulpat, boksi, manuaalit sekä linssipussukka. 56mm f1.2. Fujifilmin X - kiinnitteellä oleva, ehkä jo legendaarinen potrettilasi. Värit on sitä parhainta Fujia, ja bokehia löytyy f1.2 aukon ansiosta. Tässä on sitä jotain! Kunto erittäin hyvä, paitsi objektiivin sisältä on maalipinta on hiukan kulunut, joka näyttää siltä että sisällä olisi ilmakuplia. Tästä löytyy netistä keskustelua, en muista tarkkaa termiä asialle, mutta on vanhemmissa linsseissä ollut ilmeisesti yleisempää ajan kuluessa. Ei pitäisi etsintöjen mukaan vaikuttaa kuvan laatuun, edellinen omistaja sanoi samaa, ja olen itse todennut tämän myös todeksi. Eli kosmeettinen asia, joka ei näy muutakuin linssin sisään katsomalla. Tässä ei myöskään ole tallella alkuperäistä pakkausta, alkuperäistä linssisuojaa (tarvikemalli löytyy), eikä alkuperäistä vastavalosuojaa (tarvikemallilla mennään). Nämä seikat, tuon ylläolevan seikan kanssa huomioitu mielestäni hinnassa. Itse myyn tätä nyt oikeastaan käytön puutteen vuoksi, ko polttoväli croppikennolla ei ole se käytetyin itsellä, ja löytyy kaapista pari muuta 50mm lasia. TTartisan 40mm f2.8. Fujifilm X - sovitteella oleva manuaalinen macrolinssi. Jäänyt vähäiselle käytölle, erinomaisessa kunnossa linssipintoja myöten. Löytyy tulpat, boksi ja manuaalit. 16mm 290e 56mm 400e 40mm 80e Kaikki 750e Tuotteen kunto: Hyvä Toimitusehdot: Postitus tai nouto Yhteydenottotavat: Sähköposti (zorkki_182@hotmail.com), yksityisviesti Lisääthän ilmoitukseesi myös selkeät kuvat myytävästä tuotteesta.