Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Fuji X100 MYYTY!

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jms, 12 Helmikuu 2014.

  1. jms

    jms Member

    230
    0
    16
    MYYTY!

    Fuji X100. Kamerassa uusin softaversio 2.01.

    -Olen kameran toinen omistaja.
    -Siisti ja kaikin puolin täysin toimiva peli (kuvassa näytössä näkyy sormenjälkiä). Kamera on käytetty huollossa tyyppivian takia 8/2013 (jumittava himmennin), ja tästä löytyy paperit. Myös ostokuitti löytyy, ostettu Rajalasta 4/2012.
    -Mukana laturi, 1kpl alkuperäinen akku, 2kpl tarvikeakkuja (ostettu 12/2013, kuitti löytyy), kaulahihna, etutulppa, usb-kaapeli, alkuperäinen pakkaus, nahkainen ruskea kotelo omalla kaulahihnalla (kuvassa siitä paikoillaan vain alaosa). Lisäksi tarvikemallia oleva 49mm suodinkierteellä varustettu adapteri ja vastavalosuoja, Hoya HMC uv-suojalasi, sekä tarvikemallia oleva alumiininen thumb grip.
    -Softalevyä tai mitään ohjekirjaa minulle ei tullut kameran mukana, mutta ne löytyy Fujin sivuiltakin.
    -Muistikorttia en anna mukaan.
    -Otettujen kuvien määrää en osaa sanoa, jos joku tietää miten se selviää, niin saa ilmoittaa.

    Myynnin syytä kuitenkin kysytään, joten mainitaan sekin: Minun kuvaamisiin näyttää riittävän nykyään kamerakännykkäkin.

    Hinta on valmiiksi tingitty 450 euroa, ja mielellään nouto Oulusta ja käteinen, jolloin saa testata ensin. Postituskin onnistuu, mutta ostaja maksaa postikulut, ja ainakin postikulut perin ennen lähetystä, siltä varalta että postiennakkopaketti jää lunastamatta.
    Ei vaihtoa.
     

    Liitetyt tiedostot:

    • x100.jpg
      x100.jpg
      Tiedostokoko:
      286,4 KB
      Katsottu:
      219