Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana pj.haaja, 17 Marraskuu 2013.

  1. JLN

    JLN Active Member

    4 099
    0
    36
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    Mitäs jos kokeilet ihan painamalle sitä DISP/BACK. Mulla ainakin EVF ja "takatöllö" näyttää eri tai samat, ihan miten sitä painelee.
     
  2. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    Ei nää kestä pakkasta.
     
  3. Mikakaapio

    Mikakaapio Member

    161
    0
    16
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    äijä ja kamera vierekkäin pakkaseen      äijä tulee aiemmin pois
     
  4. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    Myönnän vajavaisuuteni. Ei resetointikaan auttanut, mutta tuon pikku painalluksen takana piili ratkaisu. Liian helppoa, häpeän puna poskilla. Kiitos.

    Kapa
     
  5. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    Mä muistan että mullakin oli Fuji kamera joskus ja tässä on siitä kuvasarja "Paluu tulevaisuuteen trilogia".
     

    Liitetyt tiedostot:

  6. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    :)
     
  7. JLN

    JLN Active Member

    4 099
    0
    36
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    Juke, mulla oli joskus 5DMkII ja kun se sai hieman kosteutta, niin heti pukkas jotain Err... totesin studiokameraksi ja hommasin Nikonin D700:n. Samalla tuli mahdollisuudet laajempaa ja enimmäkseen parempaan optiikkaan ;-)
    Hienompas jipukkaa tuo Fuji tekee, mitä olen mistään digistä nähnyt. Tietty laseistakin kiinni...
     
  8. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    Mulla on kaksteho lasit et luulis näillä näkevän.

    Toivottavasti tuo mun studiokamerani nyt vaan pelittää. Tässä on pari aika tärkeää keikkaa parin viikon sisällä kuvattavana.

    Mä olen mielipiteeni Fujista sanonnu ja kaikista muistakin prutkuista. Eiköhän tällä minun lasikokoelmalla joudu pitämään kiinni merkistä. Niiden realisointi on tyhmää ja ne toimii ja onhan ne ÄLLÄÄ eli hyvii Linssei. Ei merkki vaihtoja siis.

    Tietty Fujin kanssa yhdistyy se että se on komea, paitsi ei mustat, ja sillä voi kuvata. Mulla on kuvaamiseen eri kalusto ja sitten noita komeita kameroita kannan muuten vaan kaulalla. Tulee halvemmaksi kun ostaa kallis Fuji....tai no jos ei niskat mee niin jumiin että rahat menee hierontaan.
     
  9. samux0r

    samux0r Member

    182
    2
    18
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    Itse kävin tuossa pari viikkoa takaperin pienellä päiväretkellä -15 asteessa. Kamera ulkona noin 5h kaulalla ja toimi moitteetta koko reissun. Akkuakaan ei kulunut edes yhtä palkkia.
     
  10. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 326
    536
    113
    Vs: Fuji X-E1 mielipiteitä, kertokaapa

    Kamerani oli unohtunut viime lauantaina keittiön pöydälle ja sekä ikkunaa että uuninluukkua avattiin toistuvasti. Kamera altistui myös vesihöyrylle, kun astianpesukoneen kansi avattiin samoissa tiloissa. Myös nestemäisiä juomia annosteltiin viereisellä työtasolla. Vielä toimii, joten kyllä tämä on sellainen extreme-kamera! ;)