www.betterscanning.com on näköjään laittanut myyntiin eräille Canonin tasoskannereille (8400/8600/8800F) sopivaa filminpidikettä 120/220-kokoon. On ANR-lasia ja säädettävää korkeutta jne hienoutta mitä vakio rimpulaversiosta ei löydy. The Single Channel Variable Height MF Film Holder For Canon 8800F 8600F Ennenkuin laitan tilauksen vetämään niin kysynpä josko joku kanavan asiantuntijoista olisi jo ehtinyt testaamaan tällaista tai ehkä nähnyt testejä netissä?
Vs: Canon 8xxxF skannerin filminpidikkeet Mulla on vähän semmonen fiilis, ettei noiden suttulegendojen kuvanlaatu parane pelkkää holderia vaihtamalla. Tietenkin jos jollakulla on näyttää riittävän suuria esimerkkikuvia jolla todistaa, että skannerin arvon tuplaaminen tuommoisen holderin ostamalla on järkevää, niin sitten voisin harkita asiaa uudestaan.
Vs: Canon 8xxxF skannerin filminpidikkeet Sama fiilis on mulla. Kunnollinen terävöitys vaan, se auttaa enempi ja on halpaa. Mutta olen periaatteessa valmis muuttamaan kantaani jos joku sen vääräksi "todistaa" kohtuullisen uskottavasti =).