Vs: Fotofinlandia Eiköhän tuo "raflaavuus" ole kuitenkin hyvin alimitoitettua todellisuuteen verrattuna.
Vs: Fotofinlandia Minua häiritsee noissa se "lopputuloksen" kuvaaminen, ei itse tilannetta, kuin juurikin tuossa kuvassa 2.
Vs: Fotofinlandia Paljon hyviä kuvia, plarannut näitä muutamaan kertaan, no omat suosikit on. Mikko Haiko Sydänmaa Juuso Westerlund In Between Jari
Vs: Fotofinlandia http://www.fotofinlandia.fi/yleinen/fotofinlandia-2014-palkinnon-voittaja-perttu-saksa/
Vs: Fotofinlandia Vähän yllättävä voittaja, mutta kun luin Lindforsin perustelut ja katsoin kuvia uudestaan, niin ei tuo ihan huono valintakaan ollut. Omat suosikkini kyllä olivat muualla.
Vs: Fotofinlandia Joo, menköön nyt tämän kerran kunhan tavaksi ei tule Omatkin valintani oli toiset, mutta onneksi yleisöäänestys sentään todisti minun arvanneen sen populistisen valinnan johon tuomari ei sortunut ja hyvä niin.
Vs: Fotofinlandia Jee, hieno setti. Just tänään messarissa noita ihailin. Valaistus paikalla oli todella paska ja nautinto meni vähän niinku rannalla aurinkoa vasten smyygatessa.
Vs: Fotofinlandia Olihan toi selkeä valinta jos katsoo kuka oli tuomari ja sen omia sivujaan. Kilpailujen ongelma on aina, että tuomari valitsee sen mistä itse tykkää... ei siis oikeasti kerro yhtään mistään muusta, kuin siitä että mikä on kyseisen tuomarin maku. Tuomari kun julistettais vuosi etuajassa, niin kilpailijat vois yrittää tehdä hänelle sopivaa matskua.. silloinhan se ois jonkunlainen oikea kilpailu
Vs: Fotofinlandia Toisessa kisassa on vikana se, että tuomarit on valokuvaajia ja toisessa se, ettei ole?
Vs: Fotofinlandia Miksei voi? Oikein hyvä keino pitää valokuvaa ja valokuvaajien työtä esillä. Kuka tukehtuu vakavuuksissaan tällaiseen, keneltä se on pois jos joku voittaa?