Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Fotofinlandia

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 27 Tammikuu 2006.

Joo silloin kun sitä tekee itse nyt oli kyse sen katselemisesta...

1. tarkotinkin katselemista. minulla kun ei ole kokemusta ruohon leikkaamisesta

2. Taiteellista tai ei mielummin katselen kuitenkin ruohonleikkaamista...

3. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Ootko koskaan katellu ittees peilistä leikatessasi ruohoa?

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Sääliä.

5. Jan

Jan Member

825
    0
    16
    Itse en oikeen perusta näistä "valokuvauskilpailuista" mutta ei kuvissa sinänsä mitään vikaa ole.
    Semmoset rahastot ja apurahat on kyllä jees mitkä saa ansiokkaasta urasta jne :)

6. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Oletko suurikin taiteen ystävä? :---)

7. En katsele itseäni peilistä kuin partaa ja hiuksia ajellessa. Kun on riittävän komea ja tietää sen itse, niin ei tarvitse narsistiksi ruvetakkaan Olen siis sinut oman ulkomuotoni kanssa.

8. En tällaisen taiteen.

edit: siis mitä katseluun tulee.:)

9. Mikäs noissa, mediosta tuttua Helsinki-Pietari-meininkiä.

10. Minusta hienoja kuvia. Paitsi aihepiiri. Siis sisällön voi joskus erottaa muodosta ja kuvitella sen muuhun käyttöön.

11. juice

juice

912
    0
    0
    Miksi nuo kuvat vaikuttavat sinuun tuolla tavalla? Minusta ne ovat kauniita, niissä on hyvä tunnelataus ja ne ovat hienosti toteutettuja.

12. No ei ne minusta kyllä kauniita ole. Arkirealistista, karua, suoraa ja vähän halpaakin. No, aihetta on käsitelty paljon rumemminkin...

13. juice

juice

912
    0
    0
    Presiis. Makuasia.

14. motris

motris Well-Known Member

4 892
    765
    113
    Vuonna 1989 se lienee tunnettu vielä Helsinki-Leningrad-meininkinä.

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Niinpä. Koko valokuvaus on täynnä loppujen lopuksi vain makuasioita, kuten tämä Fotofinlandiakin, joten meidän kenenkään tuskin tarvii tapella asioista (enkä ny tarkota, että täs yhteydes oltais ees tapeltu). Ei me kuitenkaan olla samaa mieltä kaikki keskenämme ja jokaiselle meille suotakoon oikeus olla sitä mieltä kuin halutaan, eiks jeh?? Sama juttu tuolla valokuvien puolella.

16. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Jaahas, nyt onkin sitten protestien aika... tuohan on täysin luonnoton...alentaa valokuvan arvoa dokumenttina...pitihän se arvata kun näki ketkä tuomaristossa istuvat... ;-)

17. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Teknisesti kyllä vaikuttavasti tehty, oikeastaan ihan tyytyväinen valintaan.

18. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Hyvä valinta. Parasta tossa on se, että kuvat eivät tarvitse puolen sivun selostusta tuekseen.