Itse en oikeen perusta näistä "valokuvauskilpailuista" mutta ei kuvissa sinänsä mitään vikaa ole. Semmoset rahastot ja apurahat on kyllä jees mitkä saa ansiokkaasta urasta jne
En katsele itseäni peilistä kuin partaa ja hiuksia ajellessa. Kun on riittävän komea ja tietää sen itse, niin ei tarvitse narsistiksi ruvetakkaan Olen siis sinut oman ulkomuotoni kanssa.
Minusta hienoja kuvia. Paitsi aihepiiri. Siis sisällön voi joskus erottaa muodosta ja kuvitella sen muuhun käyttöön.
Miksi nuo kuvat vaikuttavat sinuun tuolla tavalla? Minusta ne ovat kauniita, niissä on hyvä tunnelataus ja ne ovat hienosti toteutettuja.
No ei ne minusta kyllä kauniita ole. Arkirealistista, karua, suoraa ja vähän halpaakin. No, aihetta on käsitelty paljon rumemminkin...
Niinpä. Koko valokuvaus on täynnä loppujen lopuksi vain makuasioita, kuten tämä Fotofinlandiakin, joten meidän kenenkään tuskin tarvii tapella asioista (enkä ny tarkota, että täs yhteydes oltais ees tapeltu). Ei me kuitenkaan olla samaa mieltä kaikki keskenämme ja jokaiselle meille suotakoon oikeus olla sitä mieltä kuin halutaan, eiks jeh?? Sama juttu tuolla valokuvien puolella.
Jaahas, nyt onkin sitten protestien aika... tuohan on täysin luonnoton...alentaa valokuvan arvoa dokumenttina...pitihän se arvata kun näki ketkä tuomaristossa istuvat... ;-)