Suositelkaa kuvakirjoja. Mitä hyllystä löytyy, millaisesta sisällöstä on kyse (taidekuvat / dokumentaariset otokset / muotokuvat ...), ja miksi pidät kirjasta. Yritän löytää itse erinnäisiä dokumentaariseen kuvaukseen keskittyviä kirjoja - erityisesti jännitteellisyys kiinnostaa (yritän pikapuoliin kirjoittaa omista kirjoista, kunhan on se hetki aikaa).
Vs: Suositelkaa kuvakirjoja. Tässä vanha aihe kirjoista, tiedä onko sitä mitä haet? http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,27071.0.html Itsellä uusin on tuo Andy Summersin I`ll be watching you,inside the Police 1980-83. Summersilla kitaran lisäksi pysyy kädessä kamera.
Vs: Suositelkaa kuvakirjoja. No juu, toi toinen ketju kyl jäi nyt "löytymättä"/muistamatta, eli olen sitäkin joskus lueskellut...
Vs: Suositelkaa kuvakirjoja. ... mutta lisätään, että toivoisin tarkempaa kuvausta kuin pelkkä kirjan nimi niinkuin osa tuossa toisessa ketjussa olleista. Kun itse etsin kuva-aiheiltaan/"genreltään" tietynlaisia kirjoja ja nuo joutuu monesti tilaamaan jostain Amazonista tms ja nettikaupan kuvauksesta ei välttämättä saa käsitystä siitä mistä on kyse, eli joutuu vähän kuin sokkona tilaamaan. (joskus täytyy kyllä käydä istumassa muutama tunti tuossa Galleria Harmonian käsikirjastossa katselemassa niitä kirjoja mitä siellä on hyllyssä).
Vs: Suositelkaa kuvakirjoja. Sun "alaan" liittyen: Seppo Pietikäinen (WSOY) - Muistikuvia rockvuosilta 1975-1985 Flashback. Aika pitkä nimi. Ei mitää kiiltokuvii vaan rokin hajusii ja näkösii kuvii pienenpienillä tarinoilla. edit: puhki ja tukossa.