Vs: Karhupuiston diileri, Aurinkokylpijä ja Näkymätön mies!!! Hienoa jälkeä syntyy jälleen kerran. Taptap!
Vs: Karhupuiston diileri, Aurinkokylpijä ja Näkymätön mies!!! Kiitos Veljet ja Sisaret kommenteista. Nämä on vaihteeksi oikealle valokuvausfilmille taltioitu, josko näissä eroja edes huomaa.
Vs: Karhupuiston diileri, Aurinkokylpijä ja Näkymätön mies!!! Plastic Fantastic. Kuva on tuolla DIY ketjussa.
Vs: Karhupuiston diileri, Aurinkokylpijä ja Näkymätön mies!!! Hyvin on onnistunut. Pitää alkaa suunnitella omaakin varmaan jossain vaiheessa. Itse tykkään tuosta kolmosesta erityisesti.
Vs: Karhupuiston diileri, Aurinkokylpijä ja Näkymätön mies!!! Loistokamaa nämä. Mä oon jo pidempään suunnitellut tuollaista tekeväni puusta. Laudat olis hienohöyläystä vaille ja pyörösaha puuttuu ja jyrsin ei tee yhteistyötä. Pitäisköhän vaihtaa materiaalit.
Vs: Karhupuiston diileri, Aurinkokylpijä ja Näkymätön mies!!! Okei, siis se fixfokus kamera. Hyvät kuvat nimimerkin huomioon ottaen siis kameran huomioon ottaen.