Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Foorumin virallinen valvoja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 2 Kesäkuu 2005.

    Tämmösen räpsyn kehittelin tänään mökkireissulla. Olkaapa tarkkoja sanomisissanne ja tekemisissänne!!
     
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Olisit piirtänyt sen punahävittäjän sinne edes.
     
  2. Mutta kun tää paikka on kuitenkin ihan sisämaassa. Ei kai ne kovin pitkälle tänne uskalla tulla. Ehkä.
     
  3. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Mitäs se valvoo... varmaan sitä tuleeko sisällöltään vahvoja kuvia, vai pelkästään kivan näköisiä ;)

    Pilvet näyttää varsin mukavilta.
     
  4. Ei kai näin sisällötön kuva voi valvoa toisten kuvien sisältöä. Paitövei, tuli just mieleen, että taidanki olla suuri rikollinen ja maanpetturi kun julkaisin kuvamateriaalia PV:n tarkkaan varjellusta valvontalaitteesta. Oho ja hohhoijaa......
     
  5. Kuvallisesti tässä minustakin parasta on pilvet. Armeijassa kun olin ilmatorjunnassa, niin tutka ei tietty ole mulle eksoottinen. Mutta olisiko tuossa päässyt lähemmäs? Enemmän alaviistosta tuohon antenniin saisi minusta enemmän draamaa.
     
  6. Jossain Ö-mapissa kätketyissä arkistoissa olis kyllä paperivalokuva samasta masiinasta ihan läheltä. Otin sen aikanaan intissä puoliksi salaa piikkilankojen väärällä puolella seikkaillessa. Tosin eipä spol:in menot yleensäkään ketään kiinnostaneet niin onnistui sekin. Kovin lähelle ei pääse ilman, että repii vaatteet piikilankoihin ja puusto on niin tiheetä ympärillä, ettei oikein alaviistostakaan saa kuvaa. Tää on otettu mökkirannasta 300mm zoomilla ja hillitysti cropattu viel konella, matkaa ehkä 2(???) km.
     
  7. minä kun luulin että kuvassa komeilis Aulis Gerlander
     
  8. Eikö toi räpsy nyt oo kuitenkin yhtä ankea ja kuiva? Jos se olis otettu hämärässä niin ei siitä erottais onko kyseessä tutka vai Aulis. :))
     
  9. Ei ole minun mieleen. Kuva on pehmoinen ja värit tunkkaiset. Eikä tuo tutka nyt kohteena oikein kanna, kaikkihan tietää että meitä tarkkaillaan.
     
  10. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Se valvoo tietysti että horisontti on suorassa ja kuvasta löytyy aina RGB 255,255,255 ja RGB 0,0,0 :>


    Kuvasta itsestään. Valvoja-ideaan ehkä sopiva kuvituskuva, mutta pelkkänä kuvana ei kovinkaan iske. Ehkä jonkun kuvasarjan osana (esim. jonkun matkan dokumentointi) voisi toimia. Yksinäisenä kuvana tuosta ei oikein löydy mitään mihin katsetta kiinnittäisi.