harbor hieno kuva, ennenkaikkea tykkään hieman erillaisesta kuvakulmasta.. Oletko kurkottanut laiturilta (hullu) vai ollut jossain veneessä tms. Tuo sumu on kyllä loistava. Ainoa mikä minuakin hieman häiritsee on tuo räikeän punainen riipustus tuossa vasemmalla.
Kuva on otettu peräportti laiturin luiskasta. Häiritsevä punainen on laivan merkki viiva, että osaavat passata laivan niin, että rampit ovat sopivasti laiturilla. Yleensä viivat on maalattu vain laiturin päälle, mutta joku on ajatellu pilata mun ja vetänyt reeiiilun viivan.
Mä taas antaisin raidan olla tossa. Se tuo eloa ja mielenkiintoa muuten aikas harmaaseen ja staattiseen kuvaan. Mä olisin luultavasti ottanut samassa paikassa kuvan juuri ton oranssin raidan takia. Ilman sitä olisi varmaan jäänyt ottamatta...
Hyvän paukautit ekaksi. Tuo sumu kiehtoo ..antaa arvoituksellisuutta tuohon laiturin suuntaan. Mikähän tuolla päässä odottaakaan?? (tullimiehet..vs. trokarit))
Ei hullumpi. Sijaitsee ilmeisesti Amerikassa kirjoitusasusta päätellen, Englannissa noita sanotaan harboureiksi. Noita satamia. Tuon punaisen raidan saturaatiota voisi minusta jopa nostaa.
Kun siinä laiturissa kerran on punainen viiva, niin eihän sitä tietenkään ruveta pois kloonaamaan. Kaupasta saa pensseleitä ja maalia, jos maalaaminen kiinnostaa enemmän kuin valokuvaus ;-) Tunnelmallinen sumukuva. Vaaleanpunaiset ja violetit sävyt sopivat tuohon hienosti.
Hienon rauhallinen utu Punainen viiva tosin vie huomiota, mustavalkoiselle kuvattuna tämä olisi... Noh, taulukamaa