Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

FMX-show Kouvola

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 15 Elokuu 2005.

    Männä lauantaina järjestettiin täälläkin motskarishow. Show:n tähtinä esiintyivät Jussi Seljäs ja Antti Isomäki. Asfaltilla pyöri myös muutama paikallinen Bomber-motoristi. Vedin kuvalla vähän kotiinpäin kun tunnen Antin jotenkuten ennestään ja on sentään naapurikylän poika alunperin. Kuvan tummuus on ainakin mulle ongelma, mutta optiikka ja taidot ei anna myöten enempää eikä ole kunnollista salamaa. Oli aika synkkä sadepäivä. Ollaanko tästä mitään mieltä?
     
  1. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 420
    183
    63
    Ei hullumpi, mutta kuvan käsittelyä jonkin verran harrastaneena huomaa, että lievä valohehku on pyörän ja ajajan ympärillä. Tavallinen kaduntallaaja ei hehkua huomaa.

    Kloonaisin myös alas taivasta hiukan lisää, muualla tila piisaa minusta.

    Tilanne onnistunut ja ajoitus nappiin, hyvä otos. Säilytä alkuperäinen, joku päivä saat siitä enemmän ehkä irti.
     
  2. Vähän odottelinkin, että joku puuttuu tohon hehkuun. Tuli USM:n mukana pyytämättä enkä saanut poistumaan. Kaikki tapahtumasta otetut kuvat sai aika rankkaa käsittelyä osakseen huonon valaistuksen takia. Ei taida mun kuvankäsittelytaidot riittää vielä parempaan.
     
  3. Asento on aika hyvä. Parempi vielä, jos naama näkyisi tai olisi kunnolla piilossa, mutta silti asento on se, miksi tämä kannatti ottaa. Lentääkö tuo korkeallakin. Jos lentää, niin ilmaa alle tekisi paremmin oikeutta tempulle.

    Tummuushan se rassaa. Jos ei ole salamaa, niin pitää ylivalottaa. Taivas menetetään helposti puhki tai ainakin liian vaaleaksi, mutta kohde on pääasia.

    Mutta kaipa tästäkin nyt vielä olisi enempi sävyjä kaivettavissa.
     
  4. Mitähän sitä korkeutta olisi ollut..... varmaankin liki 10 metriä. Jos olisin jättänyt alle enemmän tilaa rajatessa niin näkyvissä olisi vähän läheisen matalan kerrostalon kattoa. Se katto näytti mun mielestä jotenkin sopimattomalta ja ylimääräiseltä. En oikein saanut enempää sävyjä irti vaikka miten taivuttelin. Suurimmat hankaluudet oli taivaan puhkipalamisen ja pikimustan pyörän ja kuskin yhteensovittamisessa. Ehkä tein kuitenkin liian kompromissin säätelyssä.
     
  5. Minusta tässä on toi taivaskin turhan tumma, että on tässä hyvin varaa tehdä vaikka mitä. Vaikkakaan ihmeitä ei synny.

    Jos sieltä alkuperäisestä yhtään löytyisi takapyörän alle, niin se kyllä parantaisi kuvaa.
     
  6. Tilanne on vauhdikas ja tottumattomalla täys työ et saa osumaan edes kennolle ton kuskin.
    Pienellä kuvankäsittelyllä saa jo paljon aikaseks.
    Pelkällä levelsin säädöllä kuva paranee huomattavasti eli löysät pois
    [​IMG]
    Niinku näkyy niin tyhjää löytyy
     
  7. No perskeles!! Mitenkähän toi käyrä tommoselta voikin näyttää.... Tein näytöksen kuvat kyllä aikamoisena liukuhihnahommana, mutta sittenkin. Olisinkohan voinu jättää levelit tekemättä epähuomiossa kaiken muun rassaamisen ohessa.... hullu mikä hullu. Ja taitamaton. Tutkitaanpas.
     
  8. Pappahan se siinä :)

    Itse olisin ottanut ehkä kuvan vähän enemmän vasemmalta, jolloin näkyy pyörä ja itse temppukin paremmin. Oliko virus treella kuvailemassa?
     
  9. Haeskelin noita kuvakulmia jonkun aikaa yleisön seassa tönittävänä. Oli pieniä ongelmia sovittaa itsensä sopivasti valotolppien väleihin, ettei ne pilaa ihan kaikkia kuvia. Näytös oli keskellä kaupunkia linja-autoaseman parkkiksella. En pääsyt sinne Treelle kun työt haittaa harrastuksia.