Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

FMX-show Kouvola, toinen loikkari

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 15 Elokuu 2005.

    Tässä lentää rakettina näytöksen toinen tähti, Jussi Seljäs.
     
  1. Kommentit voi lukea siitä ekasta. Ne on ihan samoja.
     
  2. Temppu on aika hienon näkönen ja kuvakulma on hyvä, mutta siihn se vähän jää. Kuva on tumma ja värit latteat. Pyörän ympärillä on selkää haloa, joten olet ilmeisesti tummentanut taustaa tai valaissut kohdetta. Suoran tummentamisen/valaisemisen sijaan olisin suositellut kurveilla tekemään pilvistä kontrastikkaammat ja mielenkiintoisemmat. Kohteetkin olisivat tarvinneet vähän kurvista ja ehkä vähän saturaatiotakin olisi voinut säätää kaakommaksi.
     
  3. Näin vähän arvelinkin, mutta ajattelin kokeilla kuitenkin. Kurvit olisi kyllä mukavat olemassa, mutta kun Elements 3:ssa ole sitä säätöä. Olen lukenut jostain jonkun niksin, että Elementtishopista saisi jopa ihan täydellisen Photoshopin. En enää muista mistä enkä varmaan osaisi tehdäkään.
     
  4. Jos ei mitään ihmeellistä kurvikäppyrää aio piirtää, voi samoja temppuja tehdä levelsillä ja/tai kontrastisäädöllä. Vinkkinä vaan.
     
  5. Kiitos vinkistä, niitä tarvitaan. Mulla taitaa olla liikaa intoa ja liian vähän ymmärrystä. Kait tää tästä vähän kerrassaan etenee parempaan suuntaan.
     
  6. Nyt kun ollaan asian ja esimerkin äärellä, (nyt et kyllä Wolfie lykkää tätä juttua minnekkään "rettelöinti osastolle";)
    Niin sitä piti sanoa, että olen ihmetellyt omassa tyhmässä päässäni sitä, miksi PS elements:istä puuttuvat juuri nämä tärkeimmät kuvanparannuselementit tai ne on piiloteltu niin ettei tavallinen PS käytäjä niitä tahdo löytää,ei levelsien ja muutaman muun teko ja ohjelmaan laitto voi olla niin kallista vrt,
    PS Elements/PS 7-cs2 hinnan eroja.
    PS.Tämä ei ollut mitenkään rasistinen tai muuten johonkin henkilöön kohdistunut purkaus,vaan ihmettely.
    Kuvastakin senverran että on hiukan tumma ja väritön kokonaisuus.
     
  7. En vielä laita, mutta Elements/CS2 vertailukeskustelut kuuluu muualle, joten seuraavat kommentoijat voisivat ystävällisesti keskittyä kuvan kommentointiin, ettei aihe mene täysin offtopiciksi.