Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Flash Feeder

Keskustelu osiossa 'Valaisu ja studiokuvaus' , aloittajana RB, 4 Tammikuu 2008.

1. PKivireki

PKivireki Active Member

729
    31
    28
    Vs: Flash Feeder

Minä en kuvaa Profoton täysillä tehoilla ikinä ja sen huomaa, piippaus vinkaisee melkein heti. En ole sekuntikelloa vahdannut.

2. Vs: Flash Feeder

Ok, siis riittää näköjään oikeassa elämässä. Noi manuaalin ilmoittamat määrät vaan jotenkin kalskahti korvaan. Mä olen itsekin akkuvoimaosaa hankkimassa, todennäköisesti flash feederin, mutta täytyypä harkita tuota halvempaa vielä.

3. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Vakavasti harkitsin minäkin Fllash Feederiä. Nopeampi akun latausaika, täyden akun vaihtaminen "lennosta" kesken kuvauksen, vakaampi virta jolloin se sopii paremmin digisalamoille ja sen sellaista. Toisalta halvempia voi ostaa pari-kolme siihen hintaan joten valinta kallistui tälläkertaa halvempaan.

Varustamolta Flash Feederiä joutuu hieman odottamaan, 1 on tulossa kuun vaihteessa mutta on varattu. Seuraava saapuu joskus myöhemmin ja se oli viimeviikolla vielä vapaa...

4. PKivireki

PKivireki Active Member

729
    31
    28

Ovat ainakin sijoittaneet nuo ulostulotöpselit oikein päin tällä kertaa! Omastani annoin ainokaist negatiivista palautetta kun jouduin kääntämään noi sähkömiehen kanssa - olivat väärin päin ja kömpelöt laukun kanssa. Joka siis totesi että sisuskalut on asianmukaisesti ja huolella kokoonpantu.

Mutta omaan Tronix Explorer 1200seeni olen ollut erittäin tyytyväinen, oman laitteeni valossa uskallan suositella tätä firmaa ja sen tuotteita kyllä muillekin. Jos tilaat niin kysäisepä kuitenkin huoltohommeleiden mahdollisuutta kanssa..