Hivenen ulkokuvausta. Kai se kohta jostain polähtää se kuva, missä me koko remmi ollaan kuvaamssa. Joku ujoilija siellä kävi pyynikin harjalla patsaan takana räpsäisemässä kuvan =)
Ihan hyvä kuva mallista, itse olisin kaivannut aavistuksen enemmän kasvoja mukaan, sitten toinen mikä jostain syystä pistää silmään, on tuo hauiksesta törröttävä "piikki". Mä olen vähän huono arvostelemaan
Jotenkin tuntuu että sulla olis parempaakin kuvaa tästä sessiosta. Rajaus ja mallin asento ovat jotenkin... no.. epäedulliset. Poispäin. Ainoa johon silmä osuu on hyvä ojentaja. Tästä jää jotenkin "räpsy" fiilis.
Niin, sävyt on kieltämättä jäänyt vähän latteiksi eikä asentovalintakaan tunnu oikein hyvältä, toisaalta bodykuvaamista en ole koskaan kokeillut (mielenkiintoista voisi olla kyllä kokeilla), niin en oikein tiedä olisko tähän asentoon joku syy. Häiritsevää on aavistuksen verran pilkottava rinta sekä hassu ilme mallilla, ikäänkuin olisi salaa kuvattu tai kuin poseeraisi toiselle henkilölle ja siellä olisi joku juttu kesken. Toisinsanoen aika poissaolevan oloinen ja mielestäni tähän genreeseen sopisi intesiivinen kontakti paremmin.