1.0.2 - 1.0.7 merkistö toimi 1.5 ei enää mulla. veikkaan silti että täytyy täyttyä huonoin asetuskomppis että alkaa äöt temppuilemaan, siis ihan asennus munille, ja winkkariin registerit vituiksi ja vielä että winxp:ssä joku wizardin täbbi kaakossa... näitä asetusfiboja ei kyllä löydä ikinä. noh täytyy siis kirjottaa kerralla oikein koska esikatselu on se kohta jossa ääkköset kirahtaa. muokkaa toiminnolla voi sitten typot poistella.
Kyllähän mäkin tohon ketjuun toimimattoman neuvon laitoin. Jos yhdellä ikkunalla/välilehdellä selailee, niin silloin toimii ainakin mun mielestä ok. Olisko joku indeksointijuttu koodissa persiillään..? Tuskastuttavaa, kun esim. tänäänkin jollain sivulla toisessa framessa käytti eri merkistöä kuin toisessa.
Directory Listing: /pub/firefox/releases/1.0.7/win32/fi-FI/ vaikka eikös siinäkin ollut jotain turva-aukkoa tai muuta kuraa?
Joo. Eipä siinä sit mitään. Mulla tulee selatessa toi eteen n. joka sadannella sivustolla joten en oo hermoja menettäny vielä. Oisko se sit niin et jotkut editorit pistää oletusarvolla ton charsetin sillein et Tulikettu ei käsitä? Toi probleemihan on mulla ainakin sivustokohtanen, jossain se on ja suurimmassa osassa ei. Siis täällä kirjoitellessa en oo siihen törmänny, ku en käytä esikatselua ollenkaan.
Jupinaa firefoxista Minä en bugeista kauheasti tiedä. Joku taisi tässäkin ketjussa mainita, että 95% vioista on tuolin ja koneen välissä. Koneista kun puhutaan, niin 105% taitaa olla lähempänä totuutta. Missä vaiheessa, onkin sitten toinen juttu. Jos kaikilla sivuilla määriteltäisiin merkistökoodaus, ei mitään oletusjuttuja selaimiin ei olisi edes ikinä tarvinnut keksiä. Mulla ei ole toiminu edes 1.0.7 xp:ssä. En tiijä. Voi olla. Tänäänkin tarjosi jotain hemmetin korealaista merkistöä sivun koodista huolimatta.