Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Eirillä ongelmia diojen kehittämisessä?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Boost, 14 Elokuu 2006.

1. Boost

Boost

591
    0
    0
    Onkos kukaan kehityttänyt diojaan Eirillä tässä viimeisen viikon aikana?

Muistaakseni 4.8. jätin rullan paikalliseen liikeeseen, joka toimittaa diat Eirille. Vieläkään ei ole tullut kehitettynä perille. Onkohan tuolla tosiaankin jotain ongelmia vai onko filmini vain jäänyt paikallisen puljun hyllyyn epähuomiossa viikoksi.
    Vai ollaanko peräti niin heikossa jamassa, että Eirilläkin joudutaan odottamaan, jotta saataisiin isompi satsi filmejä samaan kehitykseen.

Tässähän voisi alkaa hiljalleen arvailemaan ajankohtaa jolloin Eiri/Ifi/molemmat luopuvat filmien kehityksestä kokonaan...

2. Kyse ei liene kehityksestä vaan niistä paperikuvista.

Niillä on kuulemma ollut hivenen kiire.. mulla oli about 2 vkoa teossa sähköisesti lähetettyjä kuvia 3kpl ja lasku kuvista/kuvauksesta lojui pöydällä Eirin hidastelun takia.

3. Jäin viime perjantaina kesälomalle ja ainakin sitä ennen toimitukset takkuili viimeen parn vikon aikana, ainoastaan filkkajutut tuli suunnilleen aikataulussa. Perjantaina oli vielä tulematta pari viikkoa vanhoja digitilauksia. Jotain pientä ongelmaa Eirillä tuntui olevan muussakin kuin diakehityksessä.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mä olen nyt tilaillu Eiriltä digiversioista kuvia ja ajallaan ovat tulleet. Mä tosin haen kuvat lähikaupastani. Vaikuttaneeko ettei niil oo kiire jos ne postitetaan asiakkaalle kotiin.. Tosin saapa nähdä kuin käy, tänään pitäis olla taas yks satsi liikkeessä.

5. Mä haen kanssa lähikaupasta, eikä merkitystä.
    27.7 pistin tilauksen sisään, viime perjantaina saapuivat parin puhelun jälkeen.

6. Boost

Boost

591
    0
    0
    Niin lähikauppaan minäkin sen filmin jätin, ja sieltä pitäisi kehitettynä pois hakea.
    Oikeastaan ei kiinnosta pätkääkään miten Eirin tulostuspalvelut toimivat. Lienee aivan luonnollista, että näin digitaalisuuden kulta-aikana kertyy hieman jonoja.
    Ajattelin vain jos jollakin olisi kokemuksia/tietoa Eirin FILMIN kehityksen mahdollisista ongelmista. Ihan vain siksi, että voi tehdä päätöksiä seuraavan rullan kehityspaikan suhteen.

7. Niin kuin tuossa aikaisemmin kirjoitin, niin parin viime viikon aikana diat ja digit ovat takkuilleet ja negat ovat tulleet ajallaan. Käsittääkseni DIAT ja NEGAT liittyvät FILMIIN. Päiväkohtaista tietoa minulla ei ole, koska olen lomalla ja eiri ei voi vähempää kiinnostaa tällä hetkellä. Päivätöissä olen paikassa joka mm. välittää Eiri-"kuvia".