Tietääkö kukaan myydäänkö suomessa missään happovapaita kuumaprässäys kalvoja, vai miksikä noita suomeksi sanotaankaan? Googelista ei löydy mitään ja muutamat taideliikkeet mistä olen kysellyt hädintuskin tietävät mistä on kyse.
Vs: Dry-mount tissue Jos näitä tarkoitat, niin käytettynä saattaa löytyä, mutta itse(kin) tilasin tuolta Saksasta: http://www.macodirect.de/darkroom-mount-presses-maco-glazing-platebr512-p-1348.html
Vs: Dry-mount tissue Salama Selänteeltä olen viimeksi tilannut, mutta ei taida firma olla enää hengissä? Dry mounting tissue = kuumaliimakalvo Kapa
Vs: Dry-mount tissue Niinkö, mutta mikähän se täältä löytyykään, luontokuvaus.fi - This website is for sale! - luontokuvaus Resources and Information.
Vs: Dry-mount tissue Mahtaako sivut elää omaa elämäänsä? Käsittääkseni Matti ei ainakaan ole remmissä mukana. Korjatkaa jos olen väärässä.
Vs: Dry-mount tissue Juu en tarkoittanut killotuslevyä, vaan niitä rättejä joita laitetaan taustalevyn ja printin väliin ja sitten prässiin. Metrostarilla tais tärpätä. Kiitos kaikille vastanneille!
Vs: Dry-mount tissue No korjataan sitten, eli kyseinen yritys on ainakin tätä kirjoitettaessa sekä arvonlisävero- että ennakkoperintärekisterissä kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti, eli nuo rekisterimerkinnät ovat voimassaolevia. Lisäksi yritys on tehnyt vuodelta 2013 veroilmoituksen, jossa yhtiön liikevaihdoksi on merkitty 3.000 euroa ja tilikauden tulokseksi on kerrottu -4.000 euroa (eli taloudellisesti ei mene kovin hyvin). Yhtiön toimitusjohtajaksi ja hallituksen jäseneksi on merkitty: Matti Juhani Selänne. No niin, olipas tässä tärkeää tietoa… ;-)