Skannasin nuo ATP 1.1 negat flextightillä, skarppia ja rakeetonta on, voit itse katsoa jälkeä. pikselit alkaa hyppimään ennenkuin rakeet,vaikka kino on skannattu 3200dpi:llä Ei vaan onnistu lataaminen, ei millään...kato mun omalta saitilta.
Vs: Filmitesti, kunnon skannerilla. No en löytänyt minäkään, en prolabin sen kummemmin kuin Jukka sun omilta sivuilta. Kerros pikkusen lisää, missä.
Vs: Filmitesti, kunnon skannerilla. Vituks meni koko postaaminen, sössäsin esimerkkikuvat. koko ajan toitotti "liian iso tiedosto". Katotaan sitten täällä kun tavataan, livenä ! No näköjään Giffinä tarttu mutta hirveetä söhröä on silti. kai tosta osasuurennuksesta alkaa näkyyn että pikselit hyökkää ennen raetta. ihme filmi silti. Kenillä tuolla toisaalla iho näyttää ihan kipeeltä, mutta kyllä "eloton" näyttää aika muikealta. jees.
Vs: Filmitesti, kunnon skannerilla. katotaans jos toi Kenin Potretti tarttuis tänne, jotakin noissa faileissa on, epsonilla ei mitää, senkun vaan skaalaa sopivasti ja lätkäsee tänne. No enivei, superpan 200 Rotsku ständi, hasseli ja 100 mm obiska , Pro flassista valo. skanni alunperin 3200 dpi 8 bit Flextight Precision II + ikivanha mäkki. Ei oo kauheen rakeista, vai mitä ? ja passeli skanneri hasselille, vai mitä???
Vs: Filmitesti, kunnon skannerilla. Oho... parta pitäisi vissiin vähän tasoittaa, ja harmaat karvat ovat näköjään saamassa yliotteen. Mutta skannausjälki on hyvä. Voitko lähettää mulle sähköpostilla kuvan highres-tiedoston, Jukka? Sattuneista syistä itsestäni on aika vähän kuvia. Aina kameran toisella puolella. ;-)
Vs: Filmitesti, kunnon skannerilla. Eiiih, älä jukka käytä giffiä, paska formaatti kaikin puolin valokuvien esittelyyn! JPG:nä pitäis mennä ihan ok, voin neuvoa miten saat pakkausta lisättyä jos käytät photoshoppia käsittelyyn.
Vs: Filmitesti, kunnon skannerilla. Hoplastaa, GIF on muuten mustavalkokuvien kanssa ihan ok... Kun tuli selvitettyä ja tajuttua että sehän tukee täyttä palettia, joten ne jpeginkin käyttämät 256 harmaasävyä kyllä saa kihviin laitettua. Eikä tuu ees häviötä =) Tiedostokoosta en sano mitään.