Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Filmipokkareiden hinnat?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana Suolakala, 4 Helmikuu 2020.

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 413
    1 065
    113
    Kiitos tiedosta, kyllä jos tää toimii kuten oletan niin jos hintaa jää jonnekin 300 e niin ihan kelpo kohde

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    748
    113
    Sivuston kielivaikeuksiin törmätessä voi vaihtaa vaikka ebay.uk ja kirjautuu sinne sisään niin löytyy enkuksi toiminnot ja kommunikoi sitä kautta myyjän kanssa.

Silleen myös oppii saksan ebayn jos uk on tutumpi, että kirjautuu molempiin rinnan ja vertailee toiminnot otsikoineen. Nehän ovat peilikuvia toisistaan hyvin pitkälle.

Suoraan Paypallissa voi tehdä yhtä ja toista myös. Ainakin lähettää maksupyynnön ja siinä sitten se kysyy onko kyseessä ebay-kohde ja se osaa yhdistää sen. Varmaan siellä voi myös maksaa samoin ja ehkä säätää P&P osuuden sovituksi, mutta varmaan parempi odottaa myyjän toimia kuitnkin.

Viimeksi muokattu: 5 Helmikuu 2020
  3. Rauli2001

Rauli2001 Member

35
    0
    6
    Oma rajallinen kokemukseni on Olympus XA:sta, minusta hieno linssi ja kompakti koko.

4. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 413
    1 065
    113
    Mulla on Xa 2, ei sitä ole koskaan käytetty. Patteri testissä on paristoluukussa ainut jälki, muuten ei löydy edes mikroskoopilla. Sitä voi kysellä

5. jounitapani

jounitapani Active Member

625
    94
    28
    Itse olen omistanut -ja käyttänyt "klassikoita", saksalaiset tekivät huikean hyviä. Kuten Ikonta 35, Contessa, Vito, Agfa Solinette ja Retinat.
    Kaikki toimivat ilman paristoa ja elektroniikkaa.