Sain diafilmikaupan yhteydessä Fujin kehityspusseja. Tietääkö joku, missä liikkeissä nämä pussit käyvät maksusta diafilmejä kehitettäessä?
Vs: Fujin kehityspusseista Sama homma DiaLabin kanssa Hgissä. Ennen kehittelivät muitakin Fujin diafilmejä näillä seteleillä, nykyyän vain Sensiaa, jonka mukana näitä pusseja myydään. Fujin politiikka lienee tässä suhteessa jotenkin muuttunut. En kyllä ymmärrä miksi. Vaikka Sensian mukana tullutta pussia käyttäis Velvian kanssa, niin mitä helvetin väliä tuolla loppupeleissä oikein on? Sensia rullahan jää tuon jälkeen vaille "ilmaista" kehitystä ja prosessi on joka tapauksessa sama.
Vs: Fujin kehityspusseista Who's next ei valikoi edes valmistajan mukaan, käy maksuna filmin kuin filmin kehityksestä. Vaikka keskikoonkin.
Vs: Fujin kehityspusseista Tuli tässä mieleeni, että mitenkäs laakadiojen osalta, onko se niin että, kehityshinta on per dia?
Vs: Fujin kehityspusseista Enkä mä tiennyt ees sitäkään, että esim. Velviaa eivät hyväksy kehityspussin kanssa. En tiedä mitä siitä seuraa jos "vahingossa" laittaa velvian menemään kehityspussissa..
Vs: Fujin kehityspusseista Ei kai ne muita filmejä valmiina paketissa myykään pussin kanssa, mutta esim. nordfotos.de voi ostaa Fujin kehityspusseja erikseen. En ainakaan koskaan ole nähnyt muita kuin Sensiaa kehityspussin kanssa valmiiksi.
Vs: Fujin kehityspusseista Itse olen kehityspussiin laittanut nimeenomaan Velviaa ja postiin, ja sieltä ne kuvat on sitten tupsahtanut kotiin.
Vs: Fujin kehityspusseista Kysyin asiaa Fujin asiakaspalvelusta ja he sanoivat, että kehittävät ainoastaan Sensiaa, jossa lukee "process included". Milloin olet viimeksi tässä onnistunut? Pitäisiköhän yrittää...