Vs: Vuokraan kesäkuuksi kevyen tason, edulliset studiovalot muotokuvien valaisuun Sorry, tuli ohjelman muutos. ei enää mahdollista toi roudaus.
Vs: Vuokraan kesäkuuksi kevyen tason, edulliset studiovalot muotokuvien valaisuun Terve, Jukka Vee... Kiitän taannoisesta kohteliaasta ja ystävällismielisestä viestistäsi ja pahoittelen etten ole voinut siihen vielä vastata _EN_ mä tarvitse minkäänlaista roudausta mihinkään Mä en ole lähettänyt viestiä, kun mestan tarkempi osoittekkaan ei ole vielä tiedossani Kiitos kaikenlaisesta ystävällisyydestäsi ja hetkellisestä kiinnostuksestasi amatöörimäisiin pikku ongelmiini Ilmoita, mitä olen velkaa - KIVA_________________________________________________ .......
Vs: Vuokraan kesäkuuksi kevyen tason, edulliset studiovalot muotokuvien valaisuun Vittuiluviestit voi sitten lähettää vaikka omalle kotisivulleen...
Vs: Vuokraan kesäkuuksi kevyen tason, edulliset studiovalot muotokuvien valaisuun voi voi sua erska...
Vs: Vuokraan kesäkuuksi kevyen tason, edulliset studiovalot muotokuvien valaisuun Mietin että joillain seuroilla tai muilla yleishyödyllisillä tahoilla voisi olla vehkeet mutta pitäisi olla aika hyvissä väleissä jotta kamat pitemmäksi aikaa irtoaisi. Ehkä se ostaminen ja pois myynti saattaisi olla helpoin ja halvin vaihtoehto. kun setti pysyy paikallaan niin vanhemmatkin tuikut varmaan käy, sä tiedät omat tarpeet, eli ei kustannuserä muutamaa satkua kovempaa luokka ole jos rauhassa katselee. Joku salama-selänne, tekniset, tai helsingin vastaava on saanut vaihdossa nurkkiinsa vanhemman setin jolla kyllä kuvaa mutta josta uupuu highglamdigipinta. jos eivät vuokraa niin ostamalla.. ..tällaisia ajatuksia.
Vs: Vuokraan kesäkuuksi kevyen tason, edulliset studiovalot muotokuvien valaisuun Yksinkertaisiin kysymyksiin toivotaan -keskimääräisesti- yksinkertaisia vastauksia? Suoriin kysymyksiin toivotaan -yleensä- suoria vastauksia? Rehellisiin kysymyksiin toivotaan -samaten- rehellisiä vastauksia? Kiitän "PikkuTeemua" ja muita, jotka kokevat tehneensä yllä mainitusti. Muuta en tarvitse, kaikista vähiten paskanjauhamisia ja turhanlupailuja. Tämä keskustelu on nyt loppu, olen hankkinut kaiken mitä tarvitsen. Kiitän asiallisia, haistatan pitkät lässytyksille. Kiitos. - E. I. J.
Vs: Vuokraan kesäkuuksi kevyen tason, edulliset studiovalot muotokuvien valaisuun Joo eipä kestä. Kyllähän sä tiedät Eero että mä mielelläni jeesaan sua. Hyvä että asia on järjestyksessä.