Sattuuko kellään olee ohjeita/ huoltomanuskaa ko. kameraan, pitäis hieman puhdistella kun roskia on etsimessä... Tai joku joka tekisi tuon ja tarkistaisi samalla muuten toiminnot 09- alueella mieluiten
Vs: Canon AE-1 puhdistus/tarkistus Etisinpölyt unohtaisin itse, mutta A-sarjan Canonit on hyvä käyttää huollossa silloin tällöin, koska suljinmrkanismi vaatii öljyämistä. Tosin jossain on aina se tietty raja, milloin huolletaan ja milloin etsitään tilalle vinkumaton yksilö...
Vs: Canon AE-1 puhdistus/tarkistus Jep, kyseisessä paikassa olen itsekkin käynyt, mukava paikka joka on hyllyt pullollaan kuolattavia voigtländereitä ja mun Canon A-1 on myös alkanut vinkua välillä. Joutuu varmaan kans käymään tuolla.
Vs: Canon AE-1 puhdistus/tarkistus Canon A1 suljinmekanismin oon öljynny itse kotona. Pohjaruuvit irti kansi pois ja pienipisara öljyä rattaisiin ja taas lähti juntturassa ollu A1 pelittään; tosin eihän tää vielä mitään huoltoa kokonaisuudessaan o, mut sillä taas lähti pelittää. Toihan on A1:sen ominaisuus (jos huollosta kysyt) .