Vs: Leica palautti kuvausinnon Jos kaikki on tässä ketjussa ihan tosissaan, niin nyt alkaa ihan oikeasti mopo keulia huimalla intensiteetillä, takapyöräkään enää maassa... Edit: Jukkis ehtikin ensin, jo kertomaan että tosissaan on...
Vs: Leica palautti kuvausinnon Leica aiheuttaa kunnon flowta! Tai oikeastaan se on niin, että kun leicalla kuvaa, niin sitä kameraa ei ajattele ollenkaan. Mielestäni niin sen pitää ollakin.
Vs: Leica palautti kuvausinnon Köyhän miehen ratkaisu. Minulle valotusmittarin ledeistä eroonpääseminen maksoi tasan tuhat euroa.
Vs: Leica palautti kuvausinnon Nyt kävi perhana pahasti, M6 hajos. Filmin takaisinkelauskammiossa oleva "haarukka" meni sököksi, haarukan molemmat pinnit meni poikki.. Sattuuko kellään olemaan ylimääräsenä varaosana taikka muuten ylimääräsenä tuota M6 takaisinkelaus kampea osineen, taikka pelkkää haarukkaa sisälle. Tuntuu olevan aika toivotonta näin eksaktin osan metästys.
Vs: Leica palautti kuvausinnon Foka / Jukka Kelotie Helsingin postitalossa laittaa sen kuntoon. Ehkä jopa voi myydä pelkästään tarvittavan varaosan, ainakin olen itse kerran ostanut M4:n pohjalevyn rikkoontuneen osan häneltä ja ruuvannut sen itse paikoilleen.
Vs: Leica palautti kuvausinnon Niin siinä vain taas kävi. Oon kuukauden aikana kuvannut Leicalla 3 rullaa trixiä. Kehitän ne torstaina. On juhlia, maisemaa, retkeä jne. Leicaani alkaa liittyä jo muistoja yhteiseltä taipaleelta ja se on ollut monessa mukana. Usko valokuvaamiseen hyvää tekevään vaikutukseen puhdasoppisimmalla siihen tehdyllä laitteella on sanoinkuvaamatonta. Ja pimiössä odottaa focomat....ja lomaa vuelä muutama päivä. Ja lauantaina warkiksen peli ja torstaina ja sunnuntaina oma lätkävuoro. Otanpa warkiksen peliinkin leicani. Viikonloppuna ilahdutan laukkulaisia kuvillani. Oi tätä onnen määrää!
Vs: Leica palautti kuvausinnon Mutta mitä jos digillä tulee kumminkin paremman näköiset kuvat? Sun digiotoksia on kehuttu.
Vs: Leica palautti kuvausinnon Filmiemulsio on paksumpi, kuin kenno. Siksi sillä saa tehtyä 3-D kuvia kaksiulotteiseen tasoon. Vai meniköhän se nyt ihan näin? Kapa
Vs: Leica palautti kuvausinnon No Leicahan menee epäkuntoon, jos sillä ei kuvaa. 5 000 laakin jälkeen se on sisään ajettu.
Vs: Leica palautti kuvausinnon Tuo 3D-argumentti on kyllä hyytävä! kyllä ne ihan 2D-kuvia ovat, mitä sieltä tulee ulos...
Vs: Leica palautti kuvausinnon Se on totta että 2D kuvaa ovat ja sellasia kun on kaksi voi silmät+aivot muodostaa niistä 3D kuvan. Ite kun katselen 3D kuvia paljonkin näen 3D kuvia myös ihan 2D kuvista jotka eivät ole 3D kuvia. Silmät ja aivot sen tekee. Netissä on muuten pilvin pimein niitä 2D kuvia jotka näyttää 3D kuvina.
Vs: Leica palautti kuvausinnon Siellä on myös paljon ns. 3.D kuvia, jotka ovat itse asiassa 2-D kuvia, jotka on kuvattu vieretysten, ja laitettu esille. Onko Leicalla tälläistä objektiivia? Tuollaisella "normaalilla" objektiivilla ei voi saada aikaiseksi 3-D vaikutelmaa, vaikka siinä lukisi mitätahansa punaisen pisteen kanssa. Kapa
Vs: Leica palautti kuvausinnon Just tuosta minä sanoin. Oliko tästä asiasta vielä jotakin epäselvää? On varmasti joku muu kun Leican valmistamaa. Kyllä voi vaikutelman.