Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

I think I owe you an apology

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana strawberryash, 8 Tammikuu 2014.

.

Liitetyt tiedostot:

1. Vs: I think I owe you an apology

Mukava huomata että olet löytänyt jälleen valoa kuvaasi :) Ainoa asia mikä ihmetyttää,on nuo "ranteet auki",eli kädet poikki hassusti....

2. Jari Leskinen

Jari Leskinen Active Member

1 509
    0
    36
    Vs: I think I owe you an apology

Kaunis kuva, pidän valaisusta ja mallin luonnollisuudesta.

Jari

3. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Juuri näin

4. RB

RB Well-Known Member

9 459
    1 289
    113

Malli ja hänen olemuksensa on ihan kiva, alaosan rajausta olis voinut vähän miettiä.

Valaistus ei kyllä ole yhtään mun mieleen.

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Jostainhan sitä pitkää katkoa kuvaa.Toinen käsi katkee ranteesta,mutta toinen ei.Olisiko sitten pitänyt tiukentaa ylhäältä ja sivuilta niin kädet jäisivät pienemmälle huomiolle?

6. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113

Eikä mun.

Sanoin joskus kauan sitten jossain kameraseurajutussa, että kaunista naista ei saa koskaan valaista tyyliin suora salama päin turpaa.  Sain vihat päälleni ja haukut:  ei nyt kameraseuralaiselta voi tai saa vaatia valaistuksen osaamista.

En ole siitä ajasta yhtään kehittynyt, vieläkin samaa mieltä.

Posea vois hiukan ajatella;  käsien rajaus on oikeaoppinen, mutta ruma. Osa rumuudesta johtuu käden asennosta, kyynärtaipeen sisus kohti kameraa.  Ja patti olkavarressa - jos jälkikäsittelyä ei ole työnkulussa, niin sitten voisi keventää kuormaa ja ohjata mallia olemaan nojaamatta niin koko painollaan siihen käteen.

7. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Kiva valo joo...

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tässä tulee mieleen flashback itse ottamistani muotokuvista, jotka tuntuvat kohtuullisilta päivä kuvan ottamisen jälkeen, mutta vuoden päästä niitä katsoo jo eri ajatuksin - ihmettelee, mitä sitä ajatteli vuosi takaperin.

Mulle tässä kuvassa näyttäytyy mallina olemiseen tympääntynyt nainen, jonka persoonaa kuvaaja on yrittänyt saada taltioitua siinä kuitenkaan onnistumatta. Valo on platkua, asento epäedullinen, kuva on epäterävä jne.
    En oikein löydä tästä mitään positiivista sanottavaa.
    T Jukka

9. Vs: I think I owe you an apology

Tykkään valosta. Tykkään posesta. Tykkään kuvasta. En tykkään kuvan nimestä.