Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) RB kasetit käy moniin muihinkin kameroihin, siinä on vanha standardi perä RZ on kyl huomattavasti mukavempi kamera kuin toi RB, ei ois vaikea valinta jos pitäis valita.. itellä oli RZ yhdessä vaiheessa. Erittäin hyvä kamera, ja samalla erittäin tylsä kamera.. myin pois ja nyt on kiev 60.
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) En jaksannu uutta ketjua aloittaa vaan kysyn täällä. Jos nyt pitäis käydä ostamassa uusi filmikamera niin mikä olis namu? Siis sellanen johonka oikeesti vois olla varaa eikä mitään jumalattoman kallista Alpaa. Tuli vaan mieleen jos vaikka joskus kun täyttää pyöreitä vuosia vois itelle ostaa sellasen ja kuvata sillä sitten niin kauan kun elmää riittää.
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Joo kaipa se formaatista riippuu. Onko noita keksikoon formaattiin tai isompaan minkälaisia olemassa, ei palkki?
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Itse olen ihastunut tuohon Rolleiflexiin ja sitten tietysti Hasselbladiin. Kolmas aivan mahtava on tuo vanha ateljeekamera, siitä löytyy varsinkin perästä kaikki muut siirrot paitsi nosto ja lasku, mutta se löytyy sitten etulaudasta ja kaikki toimii joko kammella tai sellaislla sormiruuveilla tai mitä ne nyt on.
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Tarkoitat varmaan palkillä laakaa ylipäätään, tuskin tieten-tahtoen haluat viritellä "palkkia" ulkona, mieluummin fieldiä ? Uutena tuollainen Chamonix:n laakafilmikamera varmaan täyttäis nuo "tarpeet" ja ei ole pahan hintainen. Kino-koossa Leican MP, mutta on turkaisen hintainen
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Leica-fanina nostan kyllä sen rinnalle täysin tasaväkisinä Canonin F-1:sen ja Nikon F/F2:sen ja Pentax LX:n.
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Joo, mä ymmärsin että pitäisi nimenomaan olla tuote jota saa ns. kaupan hyllyltä uutena.
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) En mä tiedä mitä mää tarkootan. Tuli vaan mieleen että jos laittais vuoden verran 200€ kuukaudessa kokoon ja ostais uuden filkka kameran ja kaivertais siihen nimensä. En mä taida olla Leicasta kiinostunut. Kiinnostaa 6x4.5 ja siitä ylöspäin. Olen itseasiassa ostanut vain yhden uuden filmikameran, eiku kaksi, elämäni aikana. Diana jota ei enään ole ja Yashica T4 joka on hyllyssä. Vois ottaakkin sen taskukameraksi taas pitkästä aikaa.
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Juke.K, eikös tämä ole lähinnä uutta, mitä ylipäänsä saa ? http://www.bhphotovideo.com/c/product/678957-REG/Fujifilm_16019089_GF670_Rangefinder_Folding_Camera.html
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) No onhan toki tämä. Aika päheä peli onkin. http://www.voigtlaender.de/cms/voigtlaender/voigtlaender_cms.nsf/id/pa_fdih7jzkae.html
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Käsittääkseni nuo ovat samoja laitteita eri nimillä. No, joka tapauksessa harvinaista kauraa kun uutta etsii. Tuolta voisi löytyä vielä uudistettuja NOBLEX-kameroita Noblex Canada
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Eikös tälläinen lähtenyt täällä halvalla " kovaan käyttöön"
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Nyt rupes tulee sellasia kameroita jotka alkoi kiinostamaan. Onko niin että kinopuolella ei taida uusia olla Nikonin lisäksi juurikaan muita?
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Mikähän filmi formaatti on se viimeinen filmi mikä poistuu kuvioista. Ehkä filmin loppumistakin kannattaa miettiä.
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Aina joku näkee markkinaraon, tuskin ihan heti loppuu.
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Tuolta: http://www.bhphotovideo.com/c/buy/35mm- ... 4288586274"]http://www.bhphotovideo.com/c/buy/35mm-Cameras/ci/269/N/4288586274
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Mulla on myös ollut molemmat ja kyllä rz on mieluisampi. Yhdestä vivusta viritys. On niin mieluinen, että teetätän vanerista laukun koko rz-systeemille. Sisuksiin tulee jokaiselle filmille oma reikänsä. T Jukka
Vs: Filmikamojen hehkutusta, rehellisesti (ketju) Sit ku Jukkis saa laukun valmiiksi me muut tehdään perässä sama. Kerrot vaan meille mikä meni pieleen.