Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Kuka nyt oikeesti vihaisi leikaa Ideana tämä on tuore ja siitä peukku täältä ylös.
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) En ole Leicavihaaja. Pidän Aa kasista. Mutta etkö ollut rellumiehiä? Näyttäs, että tarviit ite sitä RWA:tas, joten ei tarvitse postittaa voittamaani pulloa/paria, jos et vielä ehtinyt siis. :-D
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Kova Leica / MV jasse näkee varmaan jotakin enemmän, itse ymmärsin heti mikset ole näitä viitsinyt edes kuvaksi asti tehdä.
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Se räkä ekassa ruudussa tuli myöhemmin... voisin skannata sen uudelleen
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) 10 kuva taitaa olla kännykkäkuva peilistä,se olisikin jo suuri häpeä leica miehelle)
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) copy picture, invert, adjust curves... se on siinä... ( jos ei osaa lukea negaa)
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Heh, just käänsin saman ruudun gimpissä. Voinko laittaa tähän? EDIT: Hups, siitä tulikin huono. Sori.
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Et voi, haastan sut oikeuteen, mutta minä voin. laitetaas senverran "leicalaatua" että porukat yrjöö, ainaskin Sakke M...
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) a6 ois ainoo kuva mikä itellä päätys positiiviksi asti, siinä on ihan kiva rytmi... milles nää on kuvattu?
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Minusta oli siis nasta idea esittää kuvat negana, ja siitä siis peukku ylös.
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Vaan mistäs ja miksi tuossa bussikuvassa on mukana texture, mitä ei ole negaversiossa?
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Ei mulla ole kuin Rollein IR 400 matskua jäljellä kinona, legacypro on loppu maailmasta, TRI-X liian kallista, Eastman Double X on liian hankalaa hankkia. Saa kelvata toi rotsku ja Rollei IR kombo, ellen saa jenkkifrendejä postittamaan mulle bulkki Trixää, ei ne jenkkipuodit suostu euroopaan lähettämään, aika hyvin on Blokattu toi Kodakin myynti täällä, sikahintoja...
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Eikös double X:ää sais helposti Mutasen elokuvakonepajalta? Hinnastossa ainakin on. 122m 190€. Jaa, mutta toihan taitaa olla kallista, kun hinta on arvaten alv0. Yhden rullan hinnaksi tulee alveineen n. 2.7€. Mitenhän muut euroopan leffafilkka dealerit? Short endejähän saaisi halvemmalla, jos osuisi sopiva pätkä kohdalle.
Vs: Filmi A ( ei Leicavihaajille ) Kenin kanssa ollaan vähän ostoa pähkäilty, Jenkeissä mainostavat kyllä "short endejä" muutamaan paikkaan olen messagen laittanut mutta kukaan ei ole vastannut, taita olla se saamarin kodakin politiikka että ei saa myydä jenkkilän matskua eurooppaan. Tomppa abrahamsson muutama vuosi sitten lahjoitti yhden 30m kiekan, ihan kivaa ja suht loivaa on ton Rollein vastapainoksi.