Vs: Eeva Ei mitään, siis ei mitään herää minussa katsoessani näitä kuvia. Kysymys kuuluu: pitäisikö? Anteeksi jos olin tyly?
Vs: Eeva No mÄ TAPAN ITTENI niihän te haluutte. Mä en osaa mitään en taida mitään mä olen äpärä kääpä ja tapan itteni.
Vs: Eeva Äpärä kääpä äpärä kääpä äpärä kääpä.Miks mua ei arvosteta. Olenko mä äpärä kehirysvammainen äpärä kääpä? Vastaa tai hakkaan sut.
Vs: Eeva Mä pistän siy et npikku Miia on pienu suloinen kehitysvammainen nainen jota ei uskotu. Salamavalola siks kun ulkosesta oli patterit lopus. Antakaa mullle armon kaunis asia jookos.
Vs: Eeva Kakkos kuva alkoi puhuttelemaan vasta nyt. Joo....aikas jännä kuva. Paskempiakin olen nähnyt. ;o)
Vs: Eeva Joo. Nää olis onnistunu toki paremmin isolla ISO:lla ja ilman salamaa. Jari voi nyt pistää asiansa oman egonsa taakse. Mulla on toki parempiakin mut tykkään leikkiä teidän kustannuksella koska olen paha nainen.
Vs: Eeva Asiat sujuisi huomattavasti helpommin jos poistaisit valolla leikkimisen ja taiteilijuuden teksteistäsi, sillä ne nyt ei nädyn mukaan oiken natsaa. Toki toinen vaihtoehto voisi olla, että laittaisit niitä parempia esille?
Vs: Eeva Täällä foorumilla on jo yksi jokapaikan viisastelija jolla on eriävä mielipide joka asiassa,eikö se riitä?Jotkut miettivät hmmmmnn....olenko se minä kenties.Miia ,laita kuvia rohkeasti ja sellaisia joista tulee esille se herkkä taitelija Miaa.
Vs: Eeva Herkkyys ilmenee ilmoituksissa olla "taiteilija" ja hakkaamishanakkuudessa ? Itsensä kruunaaminen ja taipumus uhkailla väkivallalla = herkkä taiteilija ? No, feministisiin taiteilijoihin on tullut tutustuttua jo 80 luvulla ja fyysisesti aion pysyä niistä loppuelämäni erossa - sillä naiivi en enää ole ja ne mimmit olivat kyllä aivan yksiselitteisesti hirviöitä monet - eivät toki kaikki. Mutta hyvin ovat päässeet jakelemaan toisillensa apurahoja ja varmasti -näin ollen- elävät "taide-elämäänsä" yltäkylläisyydessä femppuhautoihinsa asti - tässä melko munattomien miesten maassa. - Erska ________________________________________________________________________ Edit : Noista kuvista en juuri pidä. Ne eivät ole itselleni sanan "taide" väärtejä. Aika huolettomasti näpsäistyjä ja jopa (ehkä tahattoman) groteskeja ihmistaltiointeja. - E
Vs: Eeva No ei tässä oikeesti ketään hakata. Huolettomia räpsyjä perjaatees juu salama siihen sen tekee et ne tuntuu siltä mut on ne nyt sentään hyvin rajatuja. Vai saanko kysyä et mikä kelpaa?