Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

fillarilla ilman käsiä..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Helmeri, 14 Kesäkuu 2005.

    kohta ilman hampaita ja kamera rikki
    [​IMG]
     
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ei kolahda.
     
  2. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Jaa että ei kolahda.

    Minusta taas aika mukava erilainen kuva.
    Ei minun simmujen eteen ainakaan tälläisiä liiemmin ole ilmaantunut.
    Häiritsee vaan kun ohjaustanko ei ole sivusuunnassa keskemmällä, leikkaantuu vasemmasta reunasta tankoa pois.
    Mustavalkona ihan hyvin menee myös.
    jepulis.
     
  3. Filvas

    Filvas

    75
    0
    0
    Kyl muuten kolahtaa kohta. Sääli vain kuvaajaa ja kameraa.

    Viihdyttävä vauhdin tunto kuvassa ja mv sopii hienosti. Stonga saisi tosiaan jäädä leikkaantumatta, ja tietä voisi kehittää mielenkiintoisempaan suuntaan (tiedä sit miten?), mutta muuten hieno.
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tosta filvaksen jutusta tuli mieleen et sama juttu mutta laiturilta alas! Sit kolahtaa.
     
  5. Eipäs kun läiskähtää. ;)

    Hauska kuva, vauhdin tuntua, hieman jännitystä havaittavissa. Jotenkin kuitenkin tuntuu että jotakin puuttuu, joku mummeli tai vastaava vielä kävelemään keskellä tietä vastaan niin sitten tää olis täydellinen.
     
  6. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Kyllä mä fanitan tällaisia stuntteja. Ympäristö olisi saanut olla vähän mielenkiintoisempi (=vaarallisempi ;).
     
  7. Minusta tämä on hieno. Se harmittaa, että vasemmalta puuttuu pari milliä.
     
  8. deani

    deani

    69
    0
    0
    kyl tää on hyvä! mun mielestä tästä tulee semmonen "kolahtamisen" fiilis kun kuvittelee, että tuolta kurvista kaasuttelee kohta nuori juuri kortin saanut hurjastelija. Voin kuvitella, millanen fiilis olisi tuolloin ajella pyörällä ilman käsiä kamerakalusto käsissä..

    Ja jos nyt sattuisi ohajaustanko näkymään niin tämä olisi vieläkin parempi! mutta aina ei voi saada kaikkea onnistumaan.