Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Festarin kuvasato esillä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tipe, 25 Heinäkuu 2005.

    Joops, nyt ne on näemmä pistäneet tämänkin vuoden kuvat esille....

    www.himosfestival.com

    Esiintyjien kuvista suurin osa allekirjoittaneen otoksia, yleisön kuvista suurin osa kaverin kuvituksia.
     
  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Alun benjikuvat tosi hyviä, samoin uusi kuva mulle toi 0012 Zen Cafe, 0019 yleisöstä hyvä, 0029 hauska.. plaa plaa.. hyviä nähtyjä Tarja yms. kuvia. En mä kaikki ala erikseen kehumaan. Paljon hyviä kuvia ja ilahduttavaa nähdä rumpaleitakin välillä. Kuvien selaaminen sen sijaan ei ihan mun makuun, mutta se onkin sitten täysin eri juttu tällä kertaa. Kelasin silti kaikki läpi.

    Festariyleisön kuvaaminen on yksi asia mistä olen haaveillut jo pidempään. Tuskassa tämä käsitys voimistui. Eli treenaamaan ->
     
  2. Yleiskuvissa on räpsyjäkin, mutta lavakuvista valtaosa on todella hyviä - kuten kuvaajan nimestäkin sattoi arvata.

    Hauskaa, että olet olet Tipe löytänyt tänne!
     
  3. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Tipe, hallitset kyllä tuon kuvaamispuolen hyvin.. Upeita kuvia seassa, varsinkin lavalta. Tuliko vakiokeikka tuosta?

    Vesku
     
  4. Hiton hienija KAIKKI bändeistä otetut varsinkin se Nightwishin Tarja mikäsenytoli ensimmäinen otos, myy sille se.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tuli tuonne itsekkin uteliasuutta rekattua ja varsin hienoa kuvaahan sieltä löytyikin. Plussaa oli että myös paikan päällistä fiilistä oli kuvaa. Sitten itse staroista oli sopivan sädekehämäiset fiilis kuvat. Ammatti jälkeä.
     
  6. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Erittäin hyviä. Olisit kuvannut myös Ruisrokissa :)
     
  7. Pitää pistää tarjousta ensivuodesta sisään :eek:)