Vs: Landescapes Erittäin hyvin sanottu! Myös kuvat ovat hyviä - joskin alkaa tämä pimeydessä rypeminen hiljalleen väsyttää.
Vs: Landescapes Tänks! Joo aika pimeetä on, kun keskipäivällä tarttee jalustaa No enää puol vuotta, kun joutuu taas laittaan aurinkolasit
Vs: Landescapes Kyllähän hämärää riittää mutta nythän ollaan jo menossa valoon päin. Kuvissa mukavaa rauhallista maaseutumaisemaa kivoilla hämärän sävyillä. Itse en ole vielä kertaakaan Joulukuussa pystyttänyt Jalustaa vaan laukonut rohkeasti käsivaralta
Vs: Landescapes Nyt ei kyllä oikeen natsannut, ihan kivasti niissä laajis/panoraamoissa oli löydetty kohde ja tausta. Mutta näissä näyttää että ihan sama mihin sohiin, niin tulee priimaa. Muta kun ei, kuvaajan pitää yrittää joka kuvassa , entisillä kuvilla ei ole merkitystä. Tässä formaatissa pitäisi löytää myös se oleellinen, eikä mitää halpa hintaisia kikkoja vaan.........
Vs: Landescapes Tuommosia kuviahan sità tulee noilla keleillà, jotain mielenkiintoista asiaa olis toivonut etualalle tai johonkin muuhun sopivaan paikkaan.
Vs: Landescapes Tosi makeet pehmeät värit ja sävyt sekä selvä juonihan tuossa on, tai sitten mulla itsellä sakkaa pahemmin kuin tiedostan.
Vs: Landescapes Jäsen kirja hakusessa, riittävän ruskea kieli on, jos olisin kerhon jäsen niin myöntäsin joo;-)
Vs: Landescapes Mistä te tämän löysitte Kiitos ja syvä kumarrus kaikista kommenteista kaikille tasapuolisesti. Nää on polaroideja kaikki. 116mm 3x4 tuuman formaatissa lienee lievä laajis? Kuvat on otettu tapaninpäivänä Hgin ja Porvoon väliseltä alueelta. Tykkäsin itse näistä masentavan autioista, tyhjistä ja harmaista kaamoksen sävyisisä kuvista, siksi julkaisin. "Tällaista täällä on tällä kelillä" oli kommentti, mistä pidin erityisesti. Olen onnistunut tallentamaan sen mitä halusinkin. Erityiskiitos RB:lle!
Vs: Landescapes Kumpi, jäsen vai kirja ? Mielestä kuviin voi joskus yrittää sanoa muutakin kuin "jep" tai "joo", varsinkin suht mielekkäisiiin ja saman tietty käänteisesti. Jotain osoittanee, jos joku toteaa miellyttäväksi kokemastaan kuvasta vain yhden sanan, mutta vastenmielisemmästä useamman. Niin, ja onnea valitsemallasi tiellä
Vs: Landescapes Miksi poistit "Toki valehtelin, olen 2000 km etelämpänä" tjsp osan??? Asiallinen kommenttihan se oli. Pahoitteluni epätäsmällisestä lainauksesta, kirjoitin huonosta ulkomuistista lähdettä tarkastamatta. Etkö pidä polaroideista? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Vs: Landescapes Muutin sità kun tarkistin edellà kirjoittamani jutun sanamuodon....joskus tulee kirjoiteltua mità sattuu. Pahus kun kerkesit huomaamaan.
Vs: Landescapes minä ja ne aktiiviset muutama kymmenen muuta, jotka täällä pyörii. Ei sen väliä sinänsä, kunhan kysyin.
Vs: Landescapes Jos nyt ihan ehellisiä ollaan niin ihan samaa silkaa P**** nämä on kuvaajan edelliset. Yritystä eroitaitumiseen on ollut ja sitä olen edelisellä kannustavilla komenteilla yrittänyt. Mutta kun tuo kannustus on ymmärety ihan väärin ja kasvanut epäterveeksi egoiluksi, niin pakko sanoa että ihan aikuisten oikeasti se oli vain kannustusta sori. pirusti nöytryyttä ja lahjakuutta niin kyl se siitä, näin lähinnä noloa